مراکز معاینه فنی تهران

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبرداد که مراکز معاینه فنی تهران در ایام تعطیلات نوروز فعال می باشند. به حرف های او حداقل هشت مرکز معاینه فنی شهر تهران در تعطیلات نوروز پذیرای متقاضیان خواهند می بود.در روز ۲۹ اسفندماه نیز مراکز بیهقی و شهید آبشناسان فعال می باشند. این چنین واحدهای سیار نیز در این روز به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

به حرف های سید محمد مهدی میرزایی قمی، از روز دوم الی چهارم فروردین مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام و ایران ماشین ۵۰۶۲ از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال می باشند. در روز چهارم فروردین نیز مرکز شقایق به جمع مراکز فعال اضافه خواهد شد.

ویندوز ۱۱ اکنون قابلیت کپی‌پیستِ قوت‌گرفته از هوش مصنوعی دارد_آینده نوین
ادامه مطلب

روال فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای پنجم الی سیزدهم فروردین

بعد از چهارم فروردین نیز مراکز معاینه فنی تهران به روال کاری خود باز خواهند گشت. در روزهای عادی شهروندان می‌توانند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. این چنین سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراکز فعال معاینه فنی را به شهروندان معارفه خواهد کرد. خدمت‌رسانی به شهروندان در روزهای جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام و آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ انجام خواهد شد.

این چنین به خواست شهروندان، ظرفیت پذیرفتن مراکز معاینه فنی افزایش یافته است. یقیناً سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به شهروندان پیشنهاد کرد پیش از مراجعه حضوری، نسبت به دریافت زمان از طریق اینترنتی عمل کنند.

تبلت تازه نوبیا نمایشگر سه‌بعدی دارد
ادامه مطلب
مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود_آینده نوین ۴

این عمل برای ازبین‌بردن صف انتظار در مراکز معاینه فنی انجام شده است و به حرف های سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، اکنون صف انتظاری در مراکز معاینه فنی وجود ندارد. شهروندان در صورت سلامت ماشین می توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود عمل نمایند. برتری پذیرفتن در مراکز با مراجعین اینترنتی است. نحوه پذیرفتن حضوری به نحوی مدیریت می‌بشود که علتایجاد صف و اتلاف زمان شهروندان نشود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
منبع های آگاه: مسدودشدن تیک‌تاک در آمریکا تقریبا قطعی است_آینده نوین
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها