فروشگاه Apple Square One اپل بخش تحویل کالا

فروشگاه تازه اپل در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کانادا افتتاح شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

اپل فروشگاه جدیدی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کانادا افتتاح کرده است. این فروشگاه تازه که Apple Square One نام دارد و چند ماه در دست ساخت بوده، انواع محصولات اپل ازجمله گوشی آیفون و لپ تاپ مک بوک و آیپد و ایرپاد را می‌فروشد.

نخستین افرادی که در روز افتتاحیه از فروشگاه بازدید کردند، با استقبال گرم کارمندان اپل مواجه شدند. بر پایه تصاویر منتشرشده از روز افتتاحیه، نمای خارجی فروشگاه اپل شیشه‌ی منحنی دارد.

فروشگاه تازه اپل در مرکز خرید اسکوئر وان، زیاد بزرگ‌تر از فروشگاه قبل این شرکت است. در تعداد بسیاری از اوقات، فضای کوچک فروشگاه قبلی علتتشکیل صف‌های طویل می‌شد و مشکلاتی برای مردم به‌وجود می‌آورد. فروشگاه قبلی اپل در اسکوئر وان، پنج‌شنبه‌ی قبل بعد از ۱۵ سال فعالیت برای همیشه تعطیل شد.

برخی از مردم تا این مدت نمی‌دانند آینه چطور کار می‌کند
ادامه مطلب

یکی از تفاوت‌های مهم فروشگاه تازه اپل با فروشگاه قدیمی، منفعت‌مندی از ناحیه‌ی Apple Pickup است. این ناحیه که در دیگر فروشگاه‌های اپل در کانادا وجود ندارد، به مردم امکان می‌دهد بعد از ثبت خواست آنلاین، به‌صورت حضوری به فروشگاه اپل بروند و کالای خود را تحویل بگیرند.

مقاله‌های مرتبط

Apple Square One چهارمین فروشگاه مدرن اپل در سرزمین کانادا محسوب می‌بشود. این شرکت فروشگاه‌های Apple Fairview و Apple Eaton Centre و Apple Pacific Centre را نیز در کانادا دارد. آن فروشگاه‌ها برخلاف Apple Square One دارای طراحی کلاسیک می باشند.

اپل در وب‌سایت رسمی فروشگاه اسکوئر وان می‌گوید: «بیایید سلام کنید. نمی‌توانیم برای دیدن شما صبر کنیم.»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

آخرین مطالب
بازدید پوکو X6 پرو شیائومی؛ همه‌فن حریف و اقتصادی
ادامه مطلب

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها