نمایش دارایی کیف پول بیت کوین در گوگل

گوگل اکنون دارایی والت‌های بیت‌کوین را هم نمایش می‌دهد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

موتور جست‌و‌جوی گوگل ابزارهای متنوعی دارد و تازه ترین مثالی آن‌ها به شما امکان می‌دهد آدرس‌های بیت‌کوین را جست‌و‌جو کنید و دارایی حاضر در هر کیف پول را ببینید.

بر پایه پست یکی از مهندسان گوگل در ایکس، ازاین‌بعد می‌توانید برای همه آدرس‌های کیف پول بیت‌کوین خود و این چنین پنج شبکه‌ی EVM (ماشین مجازی اتریوم) جست‌و‌جو انجام دهید. به‌جهت این تحول، اگر آدرس بلاک‌چین را داخل موتور جست‌و‌جوی گوگل کنید، اولین نتیجه، دارایی حاضر در کیف پول و این چنین زمان به‌روزرسانی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

گوگل می‌گوید آنچه در موتور جست‌و‌جویش مشخص می کند، دارایی حاضر در کیف پول تا زمان آخرین تراکنش است. فرمت‌های تحت حمایتشامل P2PKH و P2SH و Bech32 می‌بشود.

همه تراکنش‌های بیت‌کوین روی یک لجرِ توزیع‌شده (یا همان بلاک‌چین) به‌صورت عمومی قابل مشاهده می باشند. فقطً از روی آدرس کیف پول نمی‌توان مالک آن را شناسایی کرد. ازطرفی، گوگل فقط دارایی را مشخص می کند و خبری از اراعه‌ی کلید خصوصی نیست، بعد مشکل امنیتی وجود ندارد.

گوشی موردانتظار میزو با چینش دوربین شبیه آیفون رؤیت شد_آینده نوین
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

به حرف های‌ی مهندس گوگل، موتور جست‌و‌جوی این شرکت دارایی‌های اتریوم را هم به‌نمایش می‌گذارد. این ویژگی به گمان زیادً در آینده به آربیتروم، آوالانچ، فانتوم، اپتیمیزم و پالیگان هم گسترش اشکار می‌کند.


دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها