آیپد پرو OLED

آیپد پرو OLED کمتر از دو ماه دیگر معارفه می‌شود_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

زمان‌ها است ناظر انتشار کردن شایعه ها درمورد آیپد پرو OLED هستیم و اکنون تازه ترین گزارش بلومبرگ مدعی شده است که نسل تازه آیپد پرو با پنل OLED کمتر از دو ماه دیگر یعنی در اغاز ماه مه اراعه می‌بشود.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی تاریخ اراعه آیپدهای آینده اپل و این چنین تراشه مورد منفعت گیری در آن‌ها را اظهار کرده است.

آیپد پرو OLED به تراشه M3 تجهیزمی‌بشود

به حرف های منبع های گرمن، نسل تازه آیپد پرو با تراشه اپل M3 از راه می‌رسد. این چنین باید چشم به راه مجیک کیبورد تازه با ترک‌پد بزرگ‌تر باشیم. انگارً علاوه بر اراعه آیپد پرو در دو نسخه، اپل می‌خواهد نسل تازه آیپد ایر را هم در دو نسخه اراعه کند.

به نظر می‌رسد در کنار نسخه استاندارد ۱۰.۹ اینچی، اپل امسال آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی را هم روانه بازار می‌کند. با این رویکرد، کاربرانی که به نمایشگر بزرگ‌تر نیاز دارند اما بودجه کافی برای خرید آیپد پرو ندارند یا نیازی به قوت بالای M3 ندارند، می‌توانند آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی را بخرند.

میانگین قیمت فروش آیفون هم چنان در حال افت است
ادامه مطلب

مطابق شایعه ها، آیپد ایر تازه به تراشه M2 تجهیزمی‌بشود که اگرچه قوت کمتری نسبت به چیپ M3 مورد منفعت گیری در آیپد پرو M3 دارد، اما هم چنان می‌تواند همه نیازهای کاربران تبلت‌های اپل را برآورده کند.

نزدیک به دو سال از اراعه آخرین آیپد پرو می‌گذرد و به حرف های بلومبرگ درحالی‌که اپل به‌جستوجو اراعه نسل تازه آن در اواخر مارس یا اغاز آوریل می بود، تصمیم گرفت زمان بیشتری را صرف تکمیل‌کردن نرم‌افزار تبلت‌های خود کند.

درحالی‌که بلومبرگ می‌گوید اپل زمان بیشتری را صرف تکمیل‌کردن نرم‌افزار آیپد پرو OLED و آیپد ایر M2 می‌کند، اپل در ماه ژوئن کنفرانس WWDC 2024 را برگزار خواهد کرد که در آن از نسخه تازه iPadOS‌ رونمایی خواهد شد.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
ادامه مطلب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها