ظاهراً سامسونگ عامل تأخیر در عرضه آیپد پرو است

انگارً سامسونگ عامل تأخیر در اراعه آیپد پرو است_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گره‌خوردن بخشی از فرایند تشکیل آیپدهای تازه اپل به سامسونگ، دردسرساز شده است. حرف های می‌شد نسل تازه آیپد پرو در ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند و فروردین ۱۴۰۳) اراعه می‌بشود، اما شب قبل بلومبرگ او گفت این تبلت‌ها دیرتر از انتظار اراعه خواهند شد.

انگارً مدل‌های تازه تبلت اپل (یعنی آیپد پرو و آپید ایر) قرار است در اغاز ماه می ۲۰۲۴ (اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی شوند؛ یقیناً تا این مدت هم هیچ جزئیاتی از قیمت تبلت های تازه اپل در دسترس نیست.

بر پایه گزارشی تازه، بخشی از این تأخیر به «تکنیک‌های تشکیل تازه و پیچیده» که اپل در تبلت‌های تازه خود به کار می‌برد، ربط دارد؛ اما نقش سامسونگ در این تأخیر، پررنگ‌تر از فناوری‌های تازه اپل است.

اپل در مدل‌های تازه تبلت خود از نمایشگر OLED منفعت گیری می‌کند و برای فراهم آن‌ها، از سامسونگ و ال‌جی پشتیبانی می‌گیرد. ال‌جی در تشکیل پنل‌های ۱۳ اینچی، تقریباً نیاز اپل را فراهم کرده؛ اما در نظر دیگر، سامسونگ نتوانسته است از بعد اجرای تعهدات خود برآید.

اشکالی ندارد کودک پدر و مادرش را برهنه ببیند؟
ادامه مطلب

به حرف های‌ی یک سایت خبری کره‌ای، عدم فراهم پنل‌های ۱۱ اینچی OLED توسط سامسونگ، اپل را به سمت همکاری با ال‌جی سوق داده است و انتظار می‌رود که این شرکت، صدها هزار پنل مورد نیاز اپل را در ماه آینده فراهم کند.

مقاله‌های مرتبط

اپل جمعاً ۸٫۵ میلیون پنل OLED آیپد پرو ۲۰۲۴ را به سامسونگ و ال‌جی خواست داده می بود و در پی تغیرات تازه اکنون حرف های می‌بشود که ال‌جی نزدیک به ۶۰ درصد از پنل‌های مورد نیاز اپل را فراهم می‌کند.

ال‌جی استانداردهای کنترل کیفیت اپل را برای تشکیل نمایشگرهای بزرگ‌ با پیروزی پشت سر گذاشته است و به گمان زیادً سامسونگ را از میدان به در خواهد کرد.

شایعه ها می‌گوید که مدل‌های تازه آیپد پرو به نمایشگر اولد دولایه مجهزند که علاوه بر روشنایی زیاد تر، طول عمر بالاتری نسبت‌ به نمایشگر اولد سنتی دارد.

بیت کوین با رشد ۹ درصدی، حالا در آستانه عبور از قیمت ۳۰ هزار دلار است
ادامه مطلب
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها