سامسونگ «تعویض نامحدود باتری گوشی» را به سرویس +Care اضافه کرد

سامسونگ «معاوضه نامحدود باتری گوشی» را به سرویس +Care اضافه کرد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

سرویس اشتراکی سامسونک کر پلاس (+Samsung Care) در آمریکا، از ماه می (اردیبهشت و خرداد) قرار است به امکان معاوضه نامحدود باتری گوشی تجهیزبشود. یقیناً این تحول علتافزایش دو دلاری هزینه‌ی سرویس خواهد شد.

سامسونگ می‌گوید فقطً وقتی باتری گوشی را تعمیر می‌کند که درصد سلامت آن به ۷۹ یا کمتر برسد (درصد سلامت ازطریق آزمایشی اختصاصی توسط خود سامسونگ تعیین می‌بشود). این چنین دستگاهِ تحت پوشش نباید هیچ صدمه فرد دیگر دیده باشد.

هزینه‌ی ماهانه‌ی سرویس‌های +Samsung Care و Samsung Care+ with Theft and Loss بسته به نوع دستگاه، متفاوت است (از نزدیک به هشت تا ۱۸ دلار در ماه با قراردادی سه ساله). از ماه می به سپس، بازه‌ی قیمتی سرویس اشتراکی سامسونگ به ۱۰ تا ۲۰ دلار در ماه می‌رسد.

تلویزیون ۷۵ اینچ معروف سامسونگ ۵۰ میلیون تخفیف خورد!
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

خریداران آمریکایی گوشی سامسونگ با تهیه‌ی سرویس +Care به تعمیر نامحدود، از بین بردن مشکلات سخت‌افزاری بعد از یک سال و این چنین معاوضه نمایشگر با پرداخت ۲۹ دلار دسترسی خواهند داشت. +Care شامل حمایت۲۴ ساعته است و فرایند تعمیر و معاوضه قطعات را تسریع می‌کند.

سرویس Samsung Care+ with Theft and Loss که سرقت و گم‌شدن دستگاه را هم پوشش می‌دهد، علاوه‌بر گوشی برای تبلت سامسونگ و ساعت هوشمند سامسونگ قابل تهیه است. از طرفی می‌توان سرویس +Care را برای لپ تاپ سامسونگ و هندزفری سامسونگ هم خریداری کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
عکس العمل ایلان ماسک به هیاهوی اپل ویژن پرو: شگفت‌زده نشدم
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها