پوکو F6 شیائومی سرعت شارژ بسیار زیادی خواهد داشت

پوکو F6 شیائومی شدت شارژ زیاد بسیاری خواهد داشت_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

شیائومی خود را برای معارفه ردمی نوت ۱۳ توربو آماده می‌کند که در بازارهای جهانی با نام پوکو F6 به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از نمایشگر تخت و تراشه‌ی قوی اسنپدراگون ۸S نسل ۳ منفعت ببرد.

بر پایه اطلاعات آشکار‌شده‌ در ویبو، توان شارژ ۹۰ وات پوکو F6 جهشی قابل‌ دقت نسبت‌ به نسل قبلی و قابلیتی غیرمعمول برای موبایلی در این رده‌ی قیمتی محسوب می‌بشود.

حرف های می‌بشود نمایشگر پوکو F6 از وضوح ۱.۵K (بین ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p) منفعت خواهد برد. دوربین مهم دستگاه به گمان زیادً از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی و دوربین سلفی از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی منفعت گیری خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های آشکار‌شده‌ی پوکو F6 می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی اشاره کرد. حمایتاز شارژ ۹۰ وات برای تلفنهای بین‌رده‌ی شیائومی، قابلیتی دلنشین محسوب می‌بشود و اکنون، تنها تعداد محدودی از مدل‌های پرو پلاس خانواده‌ی ردمی نوت و این چنین پوکو F4 GT از ویژگی مذکور حمایتمی‌کنند.

یکی از درخشان‌ترین ستارگان آسمان سه‌شنبه برای مدتی مختصر ناپدید خواهد شد
ادامه مطلب

قیمت گوشی پوکو مدل F6 تا این مدت قبول نشده است و برای خبر از دیگر مشخصات این دستگاه باید چشم به راه خبرهای زیاد تر باشیم. به‌هرحال انتظار داریم قیمت این محصول کمتر از قیمت گوشی های هم سطح‌ی رقیب باشد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها