افشاگران درباره آیپد مینی نسل جدید اپل چه می‌گویند؟

افشاگران درمورد آیپد مینی نسل تازه اپل چه می‌گویند؟_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

شایعه ها می‌گویند که به گمان زیادً تا آخر سال ۲۰۲۴ نسخه‌ی جدیدی از آیپد مینی با نمایشگر بهتر، کارکرد سریع تر و ویژگی‌های زیاد تر اراعه خواهد شد.

آیپد مینی ۶ در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور و مهر ۱۴۰۰) معارفه شد و تا بحال به‌روزرسانی نشده است. در ادامه نگاهی به برخی از ویژگی‌های آشکار‌شده از کوچک‌ترین تبلت اپل می‌اندازیم.

حرف های می‌بشود که مشکل اسکرول ژله‌ای (Jelly Scrolling) در نمایشگر آیپد مینی نسل بعدی رفع خواهد شد.

اتفاق‌ی اسکرول ژله‌ای وقتی رخ می‌دهد که بخشی از صفحه‌نمایش نسبت‌ به قسمت دیگر نرخ نوسازی متغیری داشته باشد. در این چنین شرایطی، هنگامی‌ که کاربر به‌شدت اسکرول می‌کند، نمود‌ی لرزان ناپایداری همانند حرکت ژله مشاهده خواهد کرد.

اپل جهت افت تاثییر اسکرول ژله‌ای، جهت‌گیری صفحه‌نمایش آیپد مینی را تحول می‌دهد. با وجود این، نرخ نوسازی نمایشگر آیپد مینی ۷ هم چنان محدود به ۶۰ هرتز خواهد می بود و از پنل LCD منفعت گیری خواهد کرد.

اجرای ویندوز ۱۱ روی مک بوک M3 مقدور شد
ادامه مطلب

کارکرد سریع تر

آیپد مینی نسل بعدی دارای کارکرد سریع‌تری خواهد می بود. در حالی که آیپد مینی ۶ توسط تراشه‌ی A15 Bionic تغذیه می‌بشود، افشاگری قابل مطمعن حرف های است که مدل تازه از A16 Bionic منفعت گیری خواهد کرد.

ترقی پردازنده چندان دیدنی نیست و کارکرد A16 هم چنان پشت سر تراشه‌های A17 و A18 حاضر در گوشی آیفون خواهد ماند. با این حال، کاربران می‌توانند انتظار بهبود کلی در کارکرد CPU و GPU را داشته باشند. نتایج بنچمارک نشان داده که A16 Bionic نزدیک به ۱۰ درصد سریع تر از A15 Bionic است.

برخی قطعات آیپد مینی ۷ به‌روزرسانی خواهد شد و این دستگاه از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ حمایتخواهد کرد.

حرف های می‌بشود آیپد مینی ۷ در رنگ‌های جدیدی در دسترس خواهد می بود. آیپد مینی جاری در رنگ‌های بنفش، ستاره‌ای، صورتی و خاکستری اراعه می‌بشود.

ابری به وسعت ایران، ها است ایران زیر آسمان ابری میزبان شما است!
ادامه مطلب
آخرین مطالب

آیپد مینی ۷ دارای دوربین ارتقایافته‌ای در قیاس‌ با نسل قبل خواهد می بود، اما جزئیات دقیق‌تری از تغییرات سخت‌افزاری و قیمت تبلت تازه اپل در دست نیست.

با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود اپل نمایشگرهای OLED گسترش یافتهتر را به آیپد مینی بیاورد. علاوه‌براین، شایعاتی مبنی‌بر ساخت آیپد مینی تاشدنی وجود دارند، اما تا آن زمان سال‌ها فاصله داریم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها