صفحه‌ی موتور جست‌وجو گوگل برای گوشی پیکسل ۸

تبلیغات گوشی پیکسل ۸ در موتور جستجوی گوگل اغاز شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

موتور جست‌وجوی گوگل چندین دفعه برای تبلیغ سخت‌افزارها و قابلیت‌های تازه مورد منفعت گیری قرار گرفته است و اکنون نوبت‌به تبلیغ برای پیکسل ۸ رسیده. در صفحه‌ی مهم جست‌وجوی گوگل مطلب Try the new Google Pixel 8 (پیکسل ۸ تازه را امتحان کنید) مشاهده می‌بشود.

تبلیغ گوگل برای گوشی پیکسل ۸ در زیر نوار جست‌وجو وجود ندارد؛ بلکه در تکه بالا گوشه‌ی سمت راست قرار دارد. تبلیغ مشخص می کند که این گوشی گوگل با گسترش یافتهترین تراشه‌ی سری تنسور ساخته شده و از هوش مصنوعی گوگل حمایتمی‌کند تا امکان انجام‌ کارهای تعداد بسیاری را برای کاربران فراهم کند.

موتور جست‌وجوی گوگل در تبلیغات خود برای گوشی پیکسل ۸، بر پردازنده‌ی تنسور G3 و قابلیت‌های هوش مصنوعی تمرکز کرده و به یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های گوشی مذکور یعنی دوربین اشاره‌ نکرده است. گوگل قرار است در به‌روزرسانی بعدی خود، پیکسل ۸ را به هوش مصنوعی جمنای نانو تجهیزکند.

یک ساعت خوش‌قیمت شیائومی اکنون از دستیارهای صوتی حمایتمی‌کند_آینده نوین
ادامه مطلب

سپس از مشاهده‌ی تبلیغ گوگل برای پیکسل ۸، کاربران با انتخاب گزینه‌ی Upgrade Now می‌توانند به فروشگاه آنلاین گوگل و صفحه‌ی تلفنهای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو داخل شوند.

گوگل این تبلیغات را در زمان زیاد مناسبی به/ نمایش درآورده است؛ چراکه کاربران می‌توانند با خرید پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو تا ۵۰ دلار تخفیف دریافت کنند. تخفیف فروشگاه آنلاین گوگل، در تاریخ ۶ آوریل ( ۱۸ فروردین) به‌‌آخر می‌رسد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها