ایرپاد لایت

اپل به گمان زیادً امسال از «ایرپاد لایت» رونمایی می‌کند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

بر پایه شایعه‌ای تازه، اپل می‌خواهد در سال جاری میلادی از نسخه ارزان‌قیمت ایرپاد خود با نام «ایرپاد لایت» و این چنین نسل تازه ایرپاد مکس رونمایی کند.

بر پایه یادداشت یکی از منبع های دنیای فناوری به نام «جف پو» درمورد شرکت اندوخته‌گذاری Haitong International Securities، یکی از زیرمجموعه‌های فاکسکان یکی از فراهم‌کنندگان ایرپاد ارزان‌قیمت خواهد می بود. به حرف های پو، این ایرپاد در فصل چهارم سال جاری میلادی در کارخانه‌ای در هند به تشکیل می‌رسد.

ایرپاد لایت و ایرپاد مکس تازه در راه است

پیش‌ازاین «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی مدعی شده می بود که اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر یا اکتبر از دو ایرپاد نسل چهارم شامل نسخه ارزان‌قیمت و بین‌رده رونمایی کند. به حرف های گرمن، هر دو مدل از طراحی تازه منفعت می‌برند که علتبهبود کیفیت صدا و این چنین قرارگیری بهتر درون گوش کاربران می‌بشود. علاوه‌براین، با طراحی تازه کیس هم مواجه خواهیم شد و این کیس از پورت USB-C منفعت می‌برد.

پروستوس سنگین‌ترین نهنگ تاریخ نبوده است؛ نهنگ آبی هم چنان رکورددار این گفتن است
ادامه مطلب

با وجود شباهت‌ها، تفاوت‌هایی هم بین این دو ایرپاد وجود دارد. نسخه مهم یا بین‌رده به فناوری حذف نویز فعال تجهیزمی‌بشود و درون کیس آن یک اسپیکر برای ردیابی محل ایرپاد قرار می‌گیرد. اکنون به‌طور دقیق اشکار نیست که ایرپاد ارزان‌قیمت همان ایرپاد پایین‌رده مورد نظر گرمن است یا با محصولی متفاوت مواجه خواهیم شد.

پو این چنین انتظار دارد که نسل تازه ایرپاد مکس در فصل چهارم ۲۰۲۴ از راه برسد. گرمن در قبل مدعی شده می بود که پورت شارژ USB-C تنها ویژگی تازه ایرپاد مکس بعدی محسوب می‌بشود. یقیناً این گمان وجود دارد که اپل برای این محصول رنگ‌های جدیدی نیز معارفه کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
بازدید گلکسی فیت ۳؛ برگشت ققنوس‌وار اسمارت‌بند سامسونگ_آینده نوین
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها