بازی بتمن

این بازی لغوشده بتمن است؛ سه‌گانه شوالیه تاریکی نولان در صنعت ویدیوگیم [تماشا کنید]_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

استودیو مونولیت قبل‌از اراعه‌ی بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در سال ۲۰۱۴، پروژه‌ی کاملاً متغیری را در دست گسترش داشت. این شرکت مشغول ساخت نسخه‌ای از بازی بتمن بر پایه دنیای فیلم‌های کریستوفر نولان با اسم رمز «پروژه‌ی آپولو» می بود.

نسخه‌ی لغو‌شده‌ی بازی بتمن قرار می بود عنوانی جهان‌باز با محوریت بتمن در دل شهر گاتهام باشد. بازی ترکیبی از عناصر مخفی‌کاری و مبارزه‌ی الهام‌گرفته از سری بازی‌های آرکهام و یقیناً Nemesis System می بود.

بازی بتمن

چند عکس به‌همراه ویدئوی کوتاهی از گیم‌پلی بازی لغوشده‌ی بتمن در فضای آنلاین انتشار شده است. این محتوا را حساب کاربری SpideyRanger در ایکس (توییتر اسبق) به‌اشتراک گذاشته است.

انگارً استودیو وارنر برادرز به‌گفتن ناشر نهایی Shadow of Mordor، با موازی‌کاری دو فرنچایز بتمن موافق نبوده است. یقیناً فقط یک‌سال بعد از Shadow of Mordor ناظر انتشار کردن Batman: Arkham Knight بودیم.

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد_آینده نوین
ادامه مطلب

نسخه‌ی لغوشده‌ی بازی بتمن می‌توانست عنوانی بسیار باشد چون از سیستمی منفعت گیری می‌کرد که در آن دشمنان شخصیت بازیکن را به یاد می‌آورند، تکامل اشکار می‌کنند، کینه به‌دل می‌گیرند، سبک مبارزه‌ی او را می‌آموزند و با تغییراتی بر پایه رویارویی‌های قبلی، در ادامه‌ی بازی مجدد ظاهر خواهد شد. این سیستم قرار است در بازی Wonder Woman استودیو مونولیت که هم‌اکنون در دست گسترش قرار دارد مورد منفعت گیری قرار گیرد.


دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

آخرین مطالب
وان‌پلاس بار دیگر شارژ بی‌سیم را از گوشی پرچمدارش حذف می‌کند؟_آینده نوین
ادامه مطلب

سلامت



منبع