گوشی وان پلاس ۱۳ احتمالاً با «طراحی دراماتیک جدید» رونمایی می‌شود

گوشی وان پلاس ۱۳ به گمان زیادً با «طراحی دراماتیک تازه» رونمایی می‌شود_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

وان پلاس با گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ بازگشتی قوی به بازار داشت و توانست فروش خوبی برای خود ثبت کند. اکنون شایعاتی به گوشی می‌رسند مبنی‌بر این که وان پلاس ۱۳ قرار است میزبان تغییرات دیدنی بشود.

یکی از افشاگران نسبتاً خوش‌سابقه با انتشار کردن پستی در ایکس خبرداد تازه ترین گوشی وان پلاس همچون گوشی اوپو مدل فایند X8 اولترا از نمایشگر Micro Quad-Curved (نمایشگری با خمیدگی در چهار طرف) منفعت خواهد برد.

حاشیه‌ی نمایشگرهایی که در چهار طرف خمیده می باشند، کمتر از نمایشگرهایی است که در دو طرف راست و چپ گوشی خمیدگی دارند. به‌لطف خمیدگی چهارطرفه، گوشی ظاهر یکپارچه‌تر اشکار می‌کند؛ هرچند به‌نظر می‌رسد این مشخصه زیاد تر جنبه‌ی زیبایی خواهد داشت تا کاربردی.

هواوی جزو اولین برندهایی می بود که از نمایشگری با خمیدگی چهارگانه در برخی از تلفنهایش منفعت گیری کرد. شیائومی ۱۴ اولترا نیز با نمایشگر منحنی شبیهی با نام تجاری All Around Liquid Display اراعه شد.

نینتندو سوییچ ۲ به گمان زیادً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت_آینده نوین
ادامه مطلب

به نظر می‌رسد که Micro Quad-Curved نام تجاری مخصوص اوپو و وان پلاس باشد. سازندگان تلفنهای هوشمند علاقه دارند ویژگی‌های تازه محصولات خود را با نام‌های پرزرق‌وبرق از یکدیگر نزدیک کنند.

طراحی تازه امکان پذیر افرون‌بر بهترین گوشی تازه وان پلاس و اوپو در برخی از بهترین گوشی های بین رده این شرکت‌ها همانند وان پلاس ۱۳R نیز منفعت گیری بشود.

تا این مدت چیزی قطعی نیست و فاصله‌ی بسیاری تا رونمایی از وان پلاس ۱۳ داریم. دور از انتظار نیست منفعت گیری از نمایشگر تازه روی قیمت گوشی تأثیر بگذارد.


دسته بندی مطالب

کسب وکار

آخرین مطالب
دست‌پخت سامسونگ؛ گرمای تراشه پیکسل ۶ پرو علتسوختن گوشی شد
ادامه مطلب

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع