ویژگی‌های جدید قابلیت Private Space اندروید

یکی از قابلیت‌های دلنشین One UI سامسونگ داخل اندروید می‌شود_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گوگل در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) با انتشار کردن یک نسخه‌ی بتا از اندروید ۱۴ ویژگی جدیدی به‌نام Private Space را به‌نمایش گذاشت. این قابلیت شبیه Secure Folder در گوشی سامسونگ است و به‌کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را در گوشی هوشمند خود مخفی کنند.

به‌گزارش Android Authority، قابلیت مورد او گفت و گو با اضافه شدن برخی گزینه‌ها به بتای اندروید ۱۴ در نسخه‌ی QPR3 2.1، بیشتر از پیش همانند Secure Folder سامسونگ شده است.

یکی از گزینه‌های تازه Private Space به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار سپس از هربار قفل کردن دستگاه یا پنج دقیقه عدم فعالیت، دسترسی به این فضا را غیرممکن کنند.

اکنون در زمان راه‌اندازی قابلیت مذکور علاوه‌بر آگاه‌سازی کاربران از گزینه‌های گوناگون، به آن‌ها نظر می‌بشود که یک حساب گوگل اختصاصی تشکیل کنند تا اطلاعات‌شان از Private Space خارج نشود.

مشکل نرم‌افزاری پمپ بنزین؛ فرد آمریکایی ۲۷ هزار دلار بنزین رایگان زد
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

به‌گمان زیاد مدل‌های گوناگون گوشی گوگل سپس از دریافت اندروید ۱۵ به ویژگی Private Space تجهیزخواهند شد. باید دید که سپس از انتشار کردن گسترده‌ی قابلیت یادشده ناظر همکاری مجدد سامسونگ و گوگل خواهیم می بود یا خیر؛ این دو شرکت مدتی پیش ویژگی‌های Nearby Share و Quick Share را با یکدیگر ادغام کردند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع