برنامه Beeper توسط مالک وردپرس خریداری شد

برنامه Beeper توسط مالک وردپرس خریداری شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

شرکت اتوماتیک (Automattic)، مالک پلتفرم مدیریت محتوای محبوب وردپرس (WordPress)، Beeper را خریداری کرده است و همه ۲۷ کارمند آن را جذب خواهد کرد. Beeper در ماه دسامبر به علت انتشار کردن برنامه Beeper Mini مورد دقت قرار گرفته می بود که iMessage را در دسترس تلفنهای اندرویدی قرار می‌داد.

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، Automattic انگارً تصمیم ندارد تا Beeper Mini را احیا کند، اما مسئولیت Beeper که یک برنامه چت جهانی برای اندروید، iOS و دسکتاپ است را برعهده خواهد گرفت. اپلیکیشن Beeper که اکنون برای همه کاربران انتشار شده است قادر به ادغام با چندین شبکه چت با یک صندوق ورودی جهانی است، اگرچه اکنون با iMessage کار نمی‌کند.

خرید برنامه Beeper

برنامه Beeper توسط مالک وردپرس خریداری شد_آینده نوین ۴

«اریک میگیکوفسکی»، مدیرعامل Beeper در پستی، ضمن اظهار خرید این شرکت توسط Automattic، او گفت که Beeper «به‌طور محتاطانه نسبت به آینده خوش‌بین است»، چون وزارت دادگستری از اپل «به‌علت مسدودکردن دسترسی Beeper Mini به iMessage» شکایت کرده است. میگیکوفسکی اکنون به‌گفتن رئیس قسمت مطلب‌رسانی Automattic به کار خود ادامه خواهد داد و Beeper کار خود را به‌گفتن یک تیم جدا گانه ادامه می‌دهد.

مشکل Beeper Mini حل شد؛ منفعت گیری از iMessage در اندروید به‌صورت رایگان
ادامه مطلب

Beeper Mini از پروتکل‌های iMessage منفعت گیری می‌کرد و از سرورهای iMessage خود اپل منفعت می‌برد تا کاربران اندرویدی بتوانند بدون نیاز به Apple ID برای کاربران آیفون مطلب iMessage ارسال کنند. این برنامه از همه عملکردهای iMessage، از جمله تیک‌خواندن، نشانگرهای تایپ، عکس العمل‌ها و رمزگذاری سرتاسری حمایتمی‌کرد.

اپل از این نوشته که Beeper Mini از سرورهای iMessage منفعت گیری می‌کند چندان راضی نبوده است و به‌همین علت این برنامه را مسدود کرد. Beeper بعد از آن چندین رویکرد را امتحان کرد، اما در نهایت از اراعه iMessage روی اندروید صرف‌نظر کرد و در عوض، تصمیم گرفت تا روی تبدیل‌شدن به بهترین برنامه چت جهان تمرکز کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
دانشمندان کلید هراس در مغز و نحوه خاموش کردنش را کشف کردند_آینده نوین
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت



منبع