رسماً تأیید شد: یک قابلیت بزرگ هوش مصنوعی به‌زودی به ویندوز ۱۱ می‌آید

رسماً قبول شد: یک قابلیت بزرگ هوش مصنوعی به‌زودی به ویندوز ۱۱ می‌آید_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

کنفرانس سالانه‌ی مایکروسافت بیلد که روی گسترش‌دهندگان تمرکز دارد، به‌زودی برمی‌گردد. غول ردموندی با راه‌اندازی صفحه‌ای تازه اظهار کرده است که بیلد ۲۰۲۴ تمرکز زیاد بسیاری روی پلتفرم Windows on Arm و قابلیت‌های تازه هوش مصنوعی ویندوز خواهد کرد.

مایکروسافت یک روز قبل از اغاز مراسم بیلد، اتفاقات فرد دیگر با تمرکز بر سرفیس و هوش مصنوعی برگزار خواهد کرد. حرف های می‌بشود که در آن مراسم ناظر رونمایی مدل‌های تازه سرفیس و یک ویژگی هوش مصنوعی بزرگ برای ویندوز و دموهایی برای ناکامی‌دادن مک بوک ایر M3 خواهیم می بود.

مایکروسافت در توضیحات مراسم بیلد حرف های است که جلسه‌های مختلفی با محوریت «نسل بعدی پلتفرم Windows on Arm» و «یک ویژگی هوش مصنوعی کاملا تازه ویندوز» برگزار خواهد کرد. جلسه‌ی مربوط‌ به آرم، روی «کارکرد برتر در صنعت» برای اجرای اپلیکیشن‌ها متمرکز خواهد می بود.

نشانه های اضطراب در کودکان
ادامه مطلب

مایکروسافت این چنین می‌خواهد در اجلاس متمرکز بر نسخه‌ی آرم ویندوز، توانایی‌های جدیدی را رونمایی کند که امسال از راه می‌رسند؛ ازجمله اپلیکیشن‌های هوشمند ویندوزی با توانایی منفعت‌گیری از واحد NPU در پردازنده‌ی کامپیوتر.

مقاله‌های مرتبط

بر‌مبنا ادعای افشاگران، مایکروسافت در مراسم بیلد از ویژگی شوق‌انگیزی به نام AI Explorer برای ویندوز پرده برمی‌دارد که در نقش تایم‌لاین برای کارهای انجام‌شده در ویندوز ۱۱ فعالیت خواهد کرد. AI Explorer به شما امکان می‌دهد تا هرآنچه روی دستگاه خود دیده‌اید یا انجام داده‌اید، بازیابی کنید.

مراسم مایکروسافت بیلد ۲۰۲۴ از ۲۱ تا ۲۳ می (۱ تا ۳ خرداد) برگزار می‌بشود. زومیت این مراسم مهم را به‌صورت جامع پوشش خواهد داد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

آخرین مطالب
نعوظ صبحگاهی؛ هر آنچه باید بدانید_آینده نوین
ادامه مطلب

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع