مایکروسافت پس از اروپا، حالا مشغول سرمایه‌گذاری در ژاپن است

مایکروسافت بعد از اروپا، اکنون مشغول اندوخته‌گذاری در ژاپن است_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

مایکروسافت درحال اندوخته‌گذاری روی زیرساخت هوش مصنوعی در کشورهای گوناگون است. ژاپن تازه ترین مورد اضافه‌شده به فهرست کشورهای تحت حمایتمایکروسافت است که اکنون کشورهای فرد دیگر از جمله آلمان، بریتانیا و اسپانیا را شامل می‌بشود.

مایکروسافت اظهار کرده است طی دو سال آینده ۲٫۹ میلیارد دلار برای بهبود زیرساخت‌های هوش مصنوعی و محاسبات ابری در ژاپن اندوخته‌گذاری خواهد کرد. این بزرگ‌ترین اندوخته‌گذاری در تاریخ ۴۶ ساله‌ی مایکروسافت در ژاپن است.

مایکروسافت ۳٫۴۵ میلیارد دلار در آلمان، ۲٫۱ میلیارد دلار در اسپانیا و ۳٫۲ میلیارد دلار در بریتانیا اندوخته‌گذاری کرده است.

مایکروسافت این چنین حمایتخود را از (Generative AI Accelerator Challenge (GENIAC که برنامه‌ای برای نوآوری هوش مصنوعی مولد است و به‌ رهبری وزارت اقتصاد و تجارت و صنعت ژاپن برگزار می‌بشود، گسترش خواهد داد.

برخی از کارمندان OpenAI سالانه ۴۰ میلیارد تومان درآمد دارند
ادامه مطلب

مایکروسافت مقصد خود را برای آموزش سه میلیون کارگر همه‌زمان و پاره‌زمان در سراسر ژاپن در عرصه‌ی توانایی‌های هوش مصنوعی طی سه سال آینده تعیین کرده است. غول ردموندی پیش از این اظهار کرده می بود که تا سال ۲۰۲۵، دو میلیون کارآموز هوش مصنوعی را در هند آموزش خواهد داد.

مایکروسافت برنامه‌ی «کدنویسی بدون مانع» خود را به ژاپن گسترش خواهد داد و زنانی را که می‌خواهند داخل مشاغل هوش مصنوعی شوند، آموزش می‌دهد. برای متخصصان باتجربه، مایکروسافت دوره‌های تخصصی و معماری مرجع را اراعه می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط

مایکروسافت این چنین درحال تشکیل اولین آزمایشگاه تحقیقاتی خود در عرصه‌ی هوش مصنوعی با برتری‌های اقتصادی-اجتماعی در توکیو است. مایکروسافت تصمیم دارد طی پنج سال آینده به دانشگاه توکیو و شراکت تحقیقاتی هوش مصنوعی آن، پشتیبانی‌ مالی به مبلغ ۱۰ میلیون دلار اراعه دهد.

نوسان شدید بیت کوین و رشد ۱۵ درصدی اتر؛ قبول ETF بازار رمزارز را به هم ریخت
ادامه مطلب

مایکروسافت با دفتر کابینه‌ی دولت ژاپن برای تحکیم امنیت سایبری همکاری خواهد کرد. این همکاری مبتنی‌بر خدمات حاضر مایکروسافت است که اکنون از هزاران سازمان ژاپنی محافظت می‌کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع