رونمایی رنگ جدید آیفون ۱۵ دور از انتظار است

رونمایی رنگ تازه آیفون ۱۵ دور از انتظار است_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

انگارً اپل امسال برخلاف سال‌های قبل رنگ جدیدی برای آیفون ۱۵ معارفه نخواهد کرد. اپل طبق معمول رنگ‌های تازه را در فصل بهار معارفه می‌کند تا فروش گوشی آیفون را در اواسط عمر هر نسل از آن افزایش دهد.

یکی از افشاگران با انتشار کردن پستی در ویبو می‌گوید اپل امسال هیچ برنامه‌ای برای اراعه‌ی رنگ‌های تازه آیفون ۱۵ ندارد. غول آمریکایی سال قبل هم‌زمان با اراعه‌ی مک بوک ایر M3 چند قاب و بند رنگی تازه برای آیفون و اپل واچ اراعه کرد.

اپل در سال‌‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، به‌ترتیب نسخه‌های قرمز آیفون ۷ و آیفون ۸ را راهی بازار کرد. در بهار سال ۲۰۲۱، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ با رنگ ارغوانی معارفه شدند.

در بهار سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به‌ترتیب آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ با رنگ سبز و زرد اراعه شدند. اپل برای هرکدام از این رنگ‌های تازه تبلیغات گسترده‌ای به‌راه انداخت تا کاربران را به خرید گوشی تازه ترغیب کند.

همه چیز درمورد دستگاه تصفیه آب، راهنمای کامل پاکاب گستر
ادامه مطلب

تا این مدت علت این که چرا اپل تصمیم ندارد رنگ جدیدی برای آیفون ۱۵ معارفه کند اشکار نیست. این شرکت در آینده‌ی نزدیک قرار است از آیپد های جدیدش رونمایی کند؛ محصولاتی که اراعه‌ی آن‌ها تا بحال چندین دفعه به‌علت مشکلات گوناگون به تأخیر افتاده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع