امکان مخفی‌کردن تیک آبی از دسترس کاربران ایکس خارج خواهد شد

امکان مخفی‌کردن تیک آبی از دسترس کاربران ایکس خارج خواهد شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

مطابق نوتیفیکیشن دریافت‌شده توسط چندین کاربر شبکه اجتماعی ایکس، انگارً این پلتفرم تصمیم دارد امکان مخفی‌کردن تیک آبی را از کاربران پریمیوم سلب کند. ایکس‌ نمایش تیک‌ آبی را در تابستان قبل اختیاری کرد و اکنون دقیقاً اشکار نیست که چرا تصمیم گرفته این ویژگی را کنار بگذارد.

تا این مدت اشکار نیست که کاربران پریمیوم ایکس از چه وقتی دیگر قادر نخواهند می بود تیک آبی خود را مخفی کنند. در نوتیفیکیشن ارسال‌شده توسط این شبکه اجتماعی برای کاربران آمده است:

«ویژگی مخفی‌کردن تیک آبی به‌زودی از دسترس ایکس پریمیوم خارج می‌بشود.»

ایکس این چنین در صفحه مربوط به ویژگی‌های اشتراک پریمیوم خود، توضیحات مرتبط با مخفی‌کردن تیک آبی را حذف کرده است. در نسخه آرشیوشده این صفحه، توضیح ایکس درمورد این ویژگی دیده می‌بشود.

کنترل سنتر آیفون به گمان زیاد در iOS 18 تحول می‌کند_آینده نوین
ادامه مطلب

روال تغییرات تیک آبی ایکس در چند سال قبل

امکان مخفی‌کردن تیک آبی از دسترس کاربران ایکس خارج خواهد

تیک آبی ایکس وقتی که این پلتفرم تا این مدت توییتر نام داشت، به‌طور رایگان به افراد مشهور، سیاستمداران و روزنامه‌نگاران اراعه می‌شد؛ به این علت اگر شخصی در توییتر محبوبیت داشت، بعد از احراز هویت تیک‌ آبی دریافت می‌کرد که این کار می‌توانست به افت انتشار کردن اطلاعات نادرست هم پشتیبانی کند.

اما بعد از خرید این شبکه اجتماعی توسط «ایلان ماسک»، کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه سرویس پریمیوم، این علامت قبول را دریافت کنند و همین امر علت‌ شد تا تیک آبی ایکس محبوبیت ابتدایی خود را از دست بدهد. درواقع اکنون این علامت مشخص می کند که کاربران هزینه اشتراک پریمیوم ایکس را پرداخت کرده‌اند.

این ویژگی این چنین توسط کلاهبرداران مورد سوءاستفاده قرار گرفته است و برخی از افراد دارای تیک آبی مورد آزار و اذیت آنلاین یا مسدودسازی قرار گرفته‌اند. این چنین اخیراً ایکس‌ اظهار کرده می بود به حساب‌هایی که فالوورهای قبول‌شده بسیاری دارند (حداقل ۲۵۰۰ فالوور)، ویژگی‌های پریمیوم که شامل تیک‌ آبی می‌بشود را به‌صورت رایگان اراعه خواهد کرد.

نقاط حساس بدن زنان و مردان برای تحریک جنسی
ادامه مطلب


دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع