ممنوعیت ثبت‌نام سران کشورها در پلتفرم Bluesky برداشته شد

ممنوعیت ثبت‌نام سران کشورها در پلتفرم Bluesky برداشته شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

بلواسکای انگارً خود را برای چالش‌های بزرگ‌تری آماده می‌کند. پلتفرم میکروبلاگینک بلواسکای اکنون خبرداد که به سران کشورها نیز اجازه‌ی ثبت‌نام خواهد داد. این تصمیم دو ماه سپس از گشودن دروازه‌ی این پلتفرم به‌روی عموم گرفته شده است. کاربران قبلاً تنها می‌توانستند با منفعت گیری از دعوت‌نامه داخل بلواسکای شوند.

در ماه می ۲۰۲۳ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲)، بلواسکای از کاربران خواست که کد دعوت خود را در اختیار سران برجسته‌ی کشورها قرار ندهند و این نوشته را جزو سیاست‌های خود قرار داد. در آن زمان تا این مدت سیستم تعدیل محتوا و نظارت قوی بر این شبکه‌ی اجتماعی حاکم نبوده است و تصاویر و محتواهای غیراخلاقی و نامناسبی پخش شده می بود؛ بعد در این شرایط مدیریت حساب‌ رهبران جهان به‌نظر غیرممکن می‌آمد.

شرایط فروش سایپا 151 به روش نقدی اعلام شد [تیر 1403]_آینده نوین
ادامه مطلب

اکنون همه‌چیز با اغاز عملکردش تفاوت دارد و بلواسکای امکان اعمال فیلتر و تعدیل محتوا با پشتیبانی ابزار متن‌باز Ozone را فراهم کرده است. بلواسکای برخلاف اکثر شبکه‌های اجتماعی، با راه حلهای متغیری محتواهای گوناگون را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بلواسکای برخلاف صفحه‌ی For You تردز از یک الگوریتم ثابت برای همه‌ی کاربرها منفعت گیری نمی‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که در کنار دسترسی به تب‌های Discover و Popular With Friends از الگوریتم‌های سفارشی نیز منفعت ببرند.

بلواسکای تصمیم دارد قابلیت‌های تازه فرد دیگر را در اختیار کاربران خود قرار دهد. کاربران ازاین‌بعد می‌توانند در تکه بیوگرافی پروفایل‌های خود از هشتگ منفعت گیری کنند. امکان نگه‌داشتن طویل‌زمان یک لینک برای به‌اشتراک‌گذاری آن نیز توسط بلواسکای تشکیل شده است.

سران دولت‌ها اکنون از پلتفرم‌های دیگر از جمله مستودان منفعت گیری می‌کنند. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از اغاز این ماه منفعت گیری فدی‌ورس را نیز را اغاز کرد.

آموزش ریست کردن تنظیمات شبکه در گوشی آیفون
ادامه مطلب

باید دید که آیا با تحول سیاست‌های بلواسکای مبنی‌بر استقبال از سران کشورها، این افراد علاقه‌ای به منفعت گیری از پلتفرم یادشده خواهند داشت یا نه.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع