بازیابی رمز کارت سوخت خودرو بنزین

خواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

مدیرعامل شرکت پژوهش و گسترش ناجی بنیاد تعاون فراجا از انجام هماهنگی‌ها و عمل های ملزوم از سوی سازمان‌های وابسته برای اینترنتی کردن فرایند خواست صدور کارت سوخت خبر داده است. بر پایه اظهار او، به‌زودی امکان ثبت خواست اینترنتی برای صدور کارت سوخت، چه برای خودروهای تازه و نوشماره و چه برای کارت سوخت المثنی فراهم می‌بشود.

مهدی سیدهاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و گسترش ناجی بنیاد تعاون فراجا، خبرداد: «هماهنگی‌‌ها و بازدید‌های ملزوم انجام شده است و در نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه سامانه خواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌بشود.»

به حرف های ی مدیرعامل شرکت پژوهش و گسترش‌ی ناجی بنیاد تعاون فراجا، این سامانه توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه‌اندازی شده است و فراجا فقطً اطلاعات را با این نهاد تبادل می‌کند: «یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه خواست برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ و برای ما ارسال می‌بشود و فراجا این اطلاعات را بازدید (صحت‌سنجی) و قبول یا عدم قبول را به این سامانه اظهار می‌کند.»

خیز اینتل برای به‌ آتش‌ کشیدن رقیب ها؛ تراشه‌های ۱٫۵ نانومتری داخل خط تشکیل خواهد شد
ادامه مطلب

او در ادامه توضیح داده است که روشی اراعه‌ی خدمت به مردم باید هم حضوری و هم آنلاین باشد: «اراعه‌ی خدمات به مردم باید از درگاه‌های گوناگون انجام بشود؛ یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کار او قوت انتخاب داشته باشد.» در راستای تحقق همین مقصد است که نهادهای ذی ربط در تلاش برای اینترنتی کردن شیوه خواست صدور کارت سوخت می باشند.

سیدهاشمی در ادامه نیز درمورد مطرح ثبت اینترنتی خواست صدور کارت سوخت به تسنیم این‌طور توضیح داده است:

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال قبل خبرداد که تصمیم دارد روال صدور خواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای خواست کارت سوخت به‌صورت اینترنتی خواست‌های مردم را ثبت کنند.

مهدی سیدهاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و گسترش ناجی بنیاد تعاون فراجا

در چند روز قبل قطعی‌هایی در سیستم پلیس +۱۰ وجود داشت که علتشده می بود فرایند خدمت‌رسانی در این سامانه مختل بشود. سیدهاشمی در توضیح قضیه‌ی به وجود امده گفت:

«یک روز در دفاتر پلیس +۱۰ از لحاظ فنی به مشکلاتی برخوردیم و تصمیم گرفتیم تا سامانه‌ی شرکت ملی پخش تصمیم (CCO) را به‌جای سامانه خود اجرا کنیم، اما در عمل دیدیم که این سامانه هم مشکلاتی دارد و نمی‌تواند جوابگوی نیاز باشد و در نهایت قرار شد به سامانه‌ی قبلی خود برگردیم و علتاختلال یکی دو روزه در دفاتر پلیس +۱۰ شد.»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع