طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری زد؛ آیا کنسول تازه مایکروسافت در راه است؟_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

کنسول ایکس باکس سری زد در هفته‌های تازه چندین دفعه به او گفت و گو گذاشته شده و این سوال را به‌وجود آورده است که آیا مایکروسافت واقعاً روی این چنین محصولی کار می‌کند؟ کنسول سری زد به‌شکل رسمی وجود ندارد و انگارً کلمه ساخته‌شده‌ی طرفداران است که به کنسول احتمالی بعدی ایکس باکس یا کنسول دستی مایکروسافت در آینده اشاره می‌کند.

به‌گزارش ویندوز سنترال، گمان دارد مایکروسافت در آینده‌ای نه‌چندان دور کنسول دستی اختصاصی داخل بازار کند و امکان پذیر اسم این دستگاه ایکس باکس سری زد باشد.

آیا ایکس باکس سری زد وجود دارد؟

افراد بسیاری در انجمن‌های آنلاین بازی و ردیت به کنسول ایکس باکس سری زد اشاره می‌کنند. این کنسول تا این مدت واقعی نیست؛ اما معارفه آن در آینده دور از انتظار به‌نظر نمی‌رسد.

اپیک گیمز استور، رقیب تازه گوگل پلی و اپ استور، به‌نمایش درآمد_آینده نوین
ادامه مطلب

سخن زد (Z) برای کنسول بعدی مایکروسافت با الهام از نام‌‌های دو کنسول جاری، یعنی ایکس باکس سری اس (S) و ایکس باکس سری ایکس (X) انتخاب شده است.

زومیت

ایکس باکس سری ایکس گرافیک پرقدرت‌تری از سری اس اراعه می‌کند و در قسمت‌های CPU و SSD با کنسول سری اس شبیه است.

سخت‌افزار ایکس باکس سری زد چطور خواهد می بود؟

در‌حال‌حاضر، مشخصات سخت‌افزاری ایکس باکس بعدی معلوم نیست. گمانه‌زنی‌های جاری از کنسول بازی دستی خبر خواهند داد. این ایده به‌علت برخی از حرف های‌های فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، محتمل به‌نظر می‌رسد.

کنسول دستی امکان اشکار‌کردن مخاطبان کاملاً تازه و فراتر از بازار کنسول‌های جاری را به مایکروسافت می‌دهد. نینتندو سوئیچ و استیم دک کنسول‌های بازی هیبریدی (هم‌زمان کنسول خانگی و دستی) موفقی می باشند. با اضافه‌شدن کنسول دستی به مجموعه‌ی ایکس باکس، افراد می‌توانند بازی‌های خود را خارج از خانه و با اتکا به Xbox Cloud Gaming اجرا کنند.

نورتریپتیلین؛ همه‌چیز درمورد این قرص ضدافسردگی
ادامه مطلب

چند سال پیش، از روی برخی اسناد آشکار‌شده اشکار شد که مایکروسافت در حال بازدید ایده‌های مربوط به کنسول هیبریدی یا دستی ایکس‌باکس بوده است.

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، زمستان سال قبل اشاره کرد که تیم‌های سخت‌افزاری در ایکس‌باکس در حال کار روی اراعه‌ی «بزرگ‌ترین جهش» نسلی در مدل تازه کنسول بازی مایکروسافت می باشند.

با‌دقت‌به محدودیت‌های طبیعی حاضر در کنسول‌های بازی دستی همانند گرما و قوت و فضای فیزیکی که همه انها مشکلات طراحی متغیری دارند، دور از انتظار به‌نظر می‌رسد که باند به دستگاه دستی اشاره کرده باشد. بااین‌حال، این نوشته گمان اراعه‌ی کنسول دستی در آینده را رد نمی‌کند.

پرچمدار ۲۰۲۴ هواوی درصورت گم‌شدن به‌سادگی اشکار می‌شود_آینده نوین
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع