اپلیکیشن روبوتاکسی تسلا

خودروهای تسلا به تاکسی اینترنتی تبدیل می‌شوند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

تسلا در گزارش مالی سه‌ ماهه‌ی اول ۲۰۲۴، پیش‌نمایشی از قابلیت تاکسی اینترنتی را ازطریق اپلیکیشن خود به‌نمایش گذاشت. این قابلیت که ماه آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) رسماً رونمایی خواهد شد به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً ازطریق اپلیکیشن تسلا، خواست تاکسی اینترنتی بدهند.

جزئیات دقیقی درمورد نحوه‌ی کارکرد سرویس تاکسی اینترنتی تسلا وجود ندارد، اما تصاویر منتشرشده نشان از شباهت‌ آن به برنامه‌هایی همانند اوبر دارد. این چنین، کاربران می‌توانند دمای مطلوب کابین را برای زمان رسیدن ماشین، از راه‌ دور تنظیم کنند.

Tesla

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در ماه جاری از رونمایی نهایی تاکسی‌های اینترنتی شرکتش در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۴ (۸ مرداد ۱۴۰۳) خبر داده می بود. تسلا از سال‌ها قبل قولی راه‌اندازی سرویس حمل‌ونقل خودران را داده و ماسک در سال ۲۰۱۹ حرف های می بود این خودروها آماده‌ی جابه‌جایی مسافران خواهند شد.

اسباب کشی و خدمات بسته بندی لوازم منزل در اهواز ،باربری خونه بار
ادامه مطلب

تسلا در گزارش تازه خود اشاره کرد: «اکنون مشغول گسترش‌ی قابلیت خواست ماشین از طریق اپلیکیشن هستیم که در آینده‌ای نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ما باور داریم توانایی‌ی کاربری نرم‌افزار تسلا بین همه‌ی محصولات ما بی‌نظیر است و تصمیم داریم قابلیت خواست ماشین را به‌صورت یکپارچه به اپلیکیشن تسلا اضافه کنیم.»

ایلان ماسک در جلسه‌ی مالی با اندوخته‌گذاران، سرویس خواست ماشین را با گفتن Cyber Cab معارفه و خبرداد این سرویس به‌گفتن ترکیبی از دو پلتفرم Airbnb و Uber عمل خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی انگجت، مالکان خودروهای تسلا می‌توانند با افزودن ماشین خود به ناوگان این سرویس، کسب درآمد داشته باشند. ماسک می‌گوید: «بخشی از ناوگان تاکسی‌های اینترنتی و مدیریت آن‌ها، متعلق به تسلا خواهد می بود. این چنین قسمت فرد دیگر از ناوگان شامل ماشین کاربران خواهد می بود و مردم امکان اضافه‌کردن یا حذف ماشین خود را در هر زمان خواهند داشت.»

ترس از افشای اطلاعات؛ نیروی فضایی آمریکا دور ChatGPT را خط کشید
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع