مشاهده تماس های دایورت شده در اندروید

مشاهده تماس های دایورت شده در اندروید_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

دایورت کردن یا انتقال تماس‌ها از یک شماره به شماره‌ی دیگر، راهکاری سودمند برای مواقعی است که امکان پاسخگویی به تماس‌ها را نداریم و می‌خواهیم شخص فرد دیگر آن‌ها را جواب دهد؛ اما اگر در این بین فردی به‌عمد یا به‌نادرست تماس‌هایش را به سیمکارت ما انتقال داده باشد، چطور می‌توان تشخیص داد که کدام تماس‌ها مربوط‌به شماره‌ی خودمان و کدام‌یک جزو تماس‌های دایورت‌شده می باشند؟

در این چنین مواقعی، پیغام کوچکی با گفتن Forwarded Call برای چند ثانیه پایین صفحه‌، نمایش داده می‌بشود. این‌گونه اعلان‌ها که به Toast Notifications معروف می باشند، طبق معمولً به‌شدت و در عرض چندثانیه محو خواهد شد؛ اما راهکاری وجود دارد که از طریق آن می‌توانید جزئیات این نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید.

با نصب اپلیکیشن‌هایی که برای این کار طراحی شده‌اند، می‌توانید تاریخچه‌ی تماس‌های دایورت‌شده را مشاهده کنید. در ادامه به معارفه برنامه‌ها و نحوه‌ی منفعت گیری از آن‌ها خواهیم پرداخت.

پول خود را برای این گوشی بین رده 5G کنار بگذارید!
ادامه مطلب

مشاهده تماس‌های دایورت‌شده در سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ دارید، برنامه‌ی Nice Catch را از گلکسی استور دانلود کنید. اگر می‌خواهید تاریخچه‌ی هرکدام از موارد حاضر را ببینید، باید دکمه‌ی روبه رو آن را فعال کنید؛ برای مثال، هنگامی گزینه‌ی Toast Notifications را روشن می‌کنید، تاریخچه‌ی همه این اعلان‌ها در برنامه ثبت خواهد شد و با ضربه‌زدن روی این گزینه می‌توانید موارد ثبت‌شده را مشاهده کنید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع