جتور X70 پلاس

نسخه جدیدی از جتور X70 پلاس در چین اراعه شد، تغییرات زیاد تر برای فیدلیتی پرستیژ_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

تنها چند هفته از اراعه محصول تازه بهمن‌موتور یعنی فیدلیتی پرستیژ به بازار می‌گذرد اما در همین حال نسخه جدیدی از همین ماشین که با نام مهم جتور X70 پلاس شناخته می‌بشود، در چین معارفه شده است. شرکت چینی اظهار کرده است که نسخه به روز شده فیدلیتی پرستیژ اغاز سال ۲۰۲۵ به بازار روسیه می‌آید. ما نیز گمان می‌زنیم که در سال ۱۴۰۴، این ماشین با نام و نشانی تازه توسط بهمن موتور به بازار ایران اراعه بشود.

جتور X70 پلاس تازه را می‌توان فیس‌لیفتی از نسخه قبلی دانست. چراغ‌های جلو این ماشین اکنون باریک‌تر شده‌اند. به سبک طراحی خودروهای تازه چینی، چراغ‌های روشنایی مهم در نواحی جانبی سپرها مخفی شده‌اند. جلوپنجره این ماشین نیز اکنون رنگ مشکی دارد و خبری از تزیینات کرومی در آن نیست.

اپل واچ در ابتدا قرار بود از اندروید هم پشتیبانی کند
ادامه مطلب

تغییرات نمای عقب محدودتر می باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به تزیینات کرومی و خروجی‌های اگزوز مستطیل شکل اشاره کرد. فضای داخلی جتور X70 پلاس نیز همانند طراحی خارجی، دستخوش تغییراتی شده‌اند. نمایشگر دوگانه جلوی راننده ابعاد بزرگتری دارد. این چنین ظاهر کنسول ردیف جلو و رودری‌ها متفاوت از قبل خواهد می بود.

کابین بزرگتر برای جتور X70 پلاس تازه

همان‌گونه که می‌دانید، فیدلیتی پرستیژ (جتور X70 پلاس) و فیدلیتی پرایم (جتور X70s) ‌در قالب نسخه‌های ۵ و ۷ نفره به بازار اراعه شده‌اند. نسخه تازه این ماشین نیز هم چنان از دو آرایش صندلی‌های ۵ و ۷ نفره منفعت می‌برد اما یک تفاوت بزرگ را در این تکه ناظر هستیم. نسخه پنج نفره فاصله محوری و طول مختصر‌تری نسبت به نسخه هفت نفره دارد. همگام با افزایش طول و فاصله محوری، وزن ماشین در نسخه‌های ۷ نفره نیز زیاد تر است.

چسبندگی رحم یا سندرم آشرمن؛ علائم، علت، روش درمان
ادامه مطلب
نسخه جدیدی از جتور X70 پلاس در چین اراعه شد، تغییرات زیاد تر برای فیدلیتی پرستیژ_آینده نوین ۴

نسخه به روز شده فیدلیتی پرستیژ در چین با موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر اراعه می‌بشود. این پیشرانه با کد SQRG4J15 شناخته می‌بشود و حداکثر راندمان آن ۱۸۴ اسب‌بخار است. میانگین مصرف سوخت این موتور ۷.۴۴ لیتر بنزین بر صد کیلومتر است و فیدلیتی به لطف آن می‌تواند رکورد حداکثر شدت ۱۸۰ کیلومتربرساعت را ثبت کند. یقیناً انتظار داریم که جتور X70 پلاس در بازارهای صادراتی همچون روسیه، با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر اراعه بشود.

قیمت فیدلیتی پرستیژ هم‌اکنون در بازار روسیه ۲،۹۹۹،۹۰۰ روبل (دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان) به ازای تیپ پایه آن است. اگر بیشترین تجهیزات و امکانات را روی این ماشین بخواهید، باید مبلغ ۳،۲۹۹،۹۰۰ روبل (دو میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان) بپردازید. به گمان زیاد قیمت نسخه‌های تازه این ماشین گران‌تر از مدل‌های جاری خواهد می بود.

بینش تازه درمورد ناباروری؛ دانشمندان معمای صدساله اسپرم را حل کردند
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع