اسکرین‌شات از ویژگی خلاصه‌سازی محتوای ایمیل با هوش مصنوعی در اپلیکیشن اندروید جیمیل

نسخه اندروید جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گوگل به‌زودی دستیار صوتی گوگل اسیستنت را با هوش مصنوعی گسترش یافتهاش موسوم‌ به جمنای (Gemini) جانشین خواهد کرد. جمنای از مدل زبانی بزرگ (LLM) گوگل منفعت گیری می‌کند و توانایی انجام کار‌های پیچیده‌‌ای همچون خلاصه‌سازی ایمیل‌های طویل را دارد.

از قبل اشکار می بود که همه‌ی سرویس‌های مهم گوگل به‌نحوی با جمنای ادغام خواهند شد. چگونگی این یکپارچگی اکنون با انتشار کردن اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن جیمیل اندروید توسط وب‌سایت Android Authority آشکار شده است.

Android Authority

با دقت به عکس آشکار‌شده، گزینه‌ی Summarize This Email برای خلاصه‌سازی محتوای ایمیل در زیر تکه نوشته (Subject) وجود دارد. بعد از ضربه روی قسمت خلاصه‌سازی ایمیل، پنجره‌ی کشویی جمنای از پایین ظاهر می‌بشود و نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ای از ایمیل را اراعه می‌دهد. ویژگی مورد او گفت و گو برای ایمیل‌هایی که حجم بسیاری دارند، سودمند است.

ویدیو تبلیغاتی سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت [تماشا کنید]_آینده نوین
ادامه مطلب

ویژگی مورد او گفت و گو بدون هیچ اشکالی کار می‌کند، با این حال تا این مدت برای عموم فعال نشده است. انتظار می‌رود که گوگل در اتفاقات I/O 2024 آن را به‌صورت عمومی انتشار کند.

مقاله‌های مرتبط

گوگل در اتفاقات I/O 2024 که ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) برگزار خواهد شد، از سیستم‌های عامل تازه خود به‌همراه گوشی پیکسل ۸a و پیشرفت‌های مربوط با مرورگر کروم، هوش مصنوعی جمنای و دیگر سرویس‌ها‌، رونمایی خواهد کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

آخرین مطالب
مایکروسافت: ایکس باکس بعدی «بزرگ‌ترین جهش فنی» را توانایی می‌کند
ادامه مطلب

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع