نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت

نینتندو سوییچ ۲ به گمان زیادً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

بیش‌از هفت سال از اراعه‌ی کنسول بازی دستی نینتندو سوییچ می‌گذرد و این فاصله‌ی وقتی صدای تعداد بسیاری از گیمرها را درآورده است. بر پایه ادعای وب‌سایت اسپانیایی Vandal، نینتندو سوییچ ۲ کمتر از یک سال دیگر با دسته‌ی آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبل اراعه خواهد شد.

دسته‌ی جاری کنسول نینتندو سوییچ خارهای ریل‌مانندی دارد و با قرارگرفتن خارها روی بدنه‌ی دستگاه، به آن متصل می‌بشود.

به گمان زیادً نینتندو می‌خواهد از فناوری آهنربایی که در کنسول بازی لنوو مدل لیجن گو برای اتصال کیبورد منفعت گیری شده می بود، در نینتندو سوییچ ۲ منفعت بگیرد؛ با این تفاوت که لیجن گو از یک قفل مکانیکی برای اتصال کامل منفعت می‌برد.

برخی از سازندگان لوازم جانبی به وبسایت Vandal حرف های‌اند که نینتندو فرصتی برای کار با کنسول دستی جدیدش به آن‌ها داده است؛ اما اطلاعاتی از طراحی محصول و مشخصات سخت‌افزاری اراعه نشده.

بهترین هواپزهای بازار [دی ۱۴۰۲]
ادامه مطلب

انتظار می‌رود امکان منفعت گیری از دسته‌ی کنسول بازی نینتندو در نسل تازه به‌صورت اتصال بی‌سیم فراهم بشود.

مقاله‌های مرتبط

اطلاعات آشکار‌شده از نینتندو سوییچ ۲ به نمایشگر بزرگ‌تر از نسل جاری و کوچک‌تر از کنسول بازی استیم دک اشاره دارند. تعداد بسیاری از افشاگرها اعتقاد دارند که سوییچ ۲ از گرافیک انویدیا با معماری Ampere منفعت گیری می‌کند.

به گمان زیادً کنسول دستی تازه نینتندو اواخر سال ۲۰۲۴ رونمایی بشود و از سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار بگیرد. انتظار می‌رود افزایش هزینه‌های تشکیل و نرخ ارز علتافزایش قیمت کنسول بازی تازه نینتندو بشود.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
پوشش صد درصدی شهرهای میبد، بافق و حمیدیا توسط شبکه فیبر نوری پیشگامان
ادامه مطلب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع