رندر غیر رسمی از نمای کناری گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ صورتی

مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ با طراحی دوست‌داشتنی لو رفت_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

به نظر می‌رسد که HMD (اراعه‌کننده‌ی تلفنهای نوکیا) برای رونمایی از مدل بازطراحی‌شده‌ی گوشی Nokia 225 4G خیز برداشته است. اولین مدل این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۰ معارفه شد و اکنون تصاویر غیررسمی نسخه‌ی ۲۰۲۴ نوکیا ۲۲۵ آشکار شده‌اند.

گوشی تازه نوکیا ۲۲۵ نسبت‌ به مدل چهار سال قبل ظاهر مستطیلی‌تری اشکار کرده که الگوی متداولی در بین تلفنهای جاری حاضر در بازار است. در پشت دستگاه یک دوربین و یک فلش LED قرار خواهد داشت.

رندر غیر رسمی از نمای جلویی گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ صورتی

در تکه جلویی دستگاه نمایشگر ۲٫۴ اینچی با حاشیه‌های ضخیم و صفحه‌کلید استاندارد دیده می‌بشود. به گمان زیادً با اهمیت ترین تحول در نسخه‌ی ۲۰۲۴ گوشی نوکیا ۲۲۵، وجود پورت USB-C برای شارژ است.

رندر غیر رسمی از نمای جلویی گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ مشکی
رندر غیر رسمی از نمای کناری گوشی نوکیا ۲۲۵ مدل 4G سال ۲۰۲۴ به رنگ مشکی

نوکیا ۲۲۵ تازه دارای ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی و به گمان زیادً یک اسلات برای کارت microSD اضافی خواهد می بود. این دستگاه از باتری ۱٬۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی منفعت گیری می‌کند که بهتر از باتری مدل ۲۰۲۰ است و به گمان زیادً می‌تواند چند روز با یک‌بار شارژ کامل دوام بیاورد.

هوش مصنوعی مایکروسافت خطاب به یک کاربر: «مرده یا زنده‌ات برایم مهم نیست»
ادامه مطلب

دوربین گوشی نوکیا مدل ۲۲۵ تازه به گمان زیادً حسگر پروضوح‌تری نسبت‌ به حسگر ۰٫۸ مگاپیکسلی مدل قبلی خواهد داشت. این گوشی با سیستم‌عامل +Nokia S30 اراعه خواهد شد که یعنی نمی‌تواند اپلیکیشن‌های تازه را اجرا کند.

قیمت گوشی تازه نوکیا ۲۲۵ به‌طور دقیق اشکار نیست؛ اما به گمان زیادً این گوشی با قیمتی در‌ نزدیک به ۱۰۰ یورو (۱۰۷ دلار) در بازارهای اروپا و آفریقا اراعه می‌بشود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
مدیرعامل OpenAI به گمان زیادً برای تشکیل تراشه با مدیران سامسونگ دیدار کرد
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت



منبع