گوشی موردانتظار میزو با چینش دوربین مشابه آیفون رؤیت شد

گوشی موردانتظار میزو با چینش دوربین شبیه آیفون رؤیت شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

تصاویر واقعی گوشی تازه میزو به نام میزو ۲۱ نوت با چینش دوربین سه‌گانه‌ی همانند گوشی آیفون آشکار شده‌اند. انگارً دوربین مهم دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است. بر پایه عکس‌های آشکار‌شده در ویبو، میزو ۲۱ نوت حداقل دو رنگ مشکی و آبی با طراحی موجی‌شکل در قاب پشتی خواهد داشت.

این اولین‌بار است که میزو از دوربین‌های سه‌گانه با چینش مثلثی منفعت گیری می‌کند. میزو بعد از اراعه‌ی گوشی میزو نوت ۹ در سال ۲۰۱۹، هیچ زمان از عبارت «نوت» برای تلفنهایش منفعت گیری نکرده است.

گوشی میزو ۲۱ نوت به گمان زیادً از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ میزبانی خواهد کرد؛ در‌حالی‌که میزو ۲۱ و میزو ۲۱ پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیزخواهند می بود. میزو ۲۱ نوت به باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ ۶۶ واتی تجهیزخواهد می بود.

«مارک زاکربرگ» برای آزمایش تراشه‌ مغزی «ایلان ماسک» عجله‌ای ندارد
ادامه مطلب

بر پایه جزئیات آشکار‌شده، گوشی میزو مدل ۲۱ نوت صفحه‌نمایش تخت، قاب پشتی شیشه‌ای، حاشیه‌‌ی زیاد باریک‌ و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بزرگ‌تر از تلفنهای قبلی میزو خواهد داشت. تا این مدت قیمت گوشی تازه میزو انتشار نشده است.

میزو پیش‌تر حرف های می بود که از بازار موبایل فاصله می‌گیرد؛ اما انگارً تصمیم دارد هم چنان به‌صورت محدود به تشکیل موبایل ادامه دهد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع