مشخصات گوشی ویوو مدل Y200 پرو

ویوو Y200 پرو رونمایی شد؛ باریک‌ترین گوشی تجهیزبه نمایشگر خمیده_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

ویوو گوشی Y200 پرو را برای بازار هند معارفه کرده است. از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی، می‌توان به بدنه‌ی باریک ۷٫۵ میلی‌متری و وزن ۱۷۲ گرمی آن اشاره کرد.

ویوو Y200 پرو از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با لبه‌ی خمیده منفعت می‌برد. نمایشگر گوشی مورد او گفت و گو، وضوح +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت دارد و ۱۰۵ درصد از طیف رنگی NSTC را پوشش می‌هد.

Vivo

قلب تپنده‌ی ویوو Y200 پرو، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ است و تنها در کانفیگی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اراعه می‌بشود. گوشی مورد او گفت و گو قابلیت افزایش رم به‌صورت مجازی تا ۸ گیگابایت را دارد.

تازه ترین مدل از گوشی ویوو، در پنل پشتی میزبان دوربین مهم ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حاضر در حفره‌ی بالای نمایشگر منفعت می‌برد.

در پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی چه می‌گذرد؟
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

انرژی ویوو Y200 پرو را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۴۴ واتی، فراهم می‌کند. گوشی مورد او گفت و گو رابط کاربری Funtouch OS 14 و اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های ویوو Y200 Pro، می‌توان به حسگر تاثییر انگشت زیر نمایشگر و گواهی IP54 برای مقاومت در‌برابر آب و گردو‌غبار اشاره کرد. قیمت گوشی تازه ویوو ۲۴٬۹۹۹ روپیه (نزدیک به ۳۰۰ دلار) است و در دو رنگ سبز و مشکی از طریق فروشگاه اینترنتی ویوو در دسترس قرار دارد.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
نسخه جدیدی از جتور X70 پلاس در چین اراعه شد، تغییرات زیاد تر برای فیدلیتی پرستیژ_آینده نوین
ادامه مطلب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع