صفحه تنظیمات macOS احتمالا تغییر می‌کند

صفحه تنظیمات macOS به گمان زیاد تحول می‌کند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

بر پایه گزارش اپل‌ اینسایدر، اپل تصمیم دارد در macOS 15 «منوها و رابط‌های کاربری برنامه‌ها» را تحول دهد. قسمت تنظیمات سیستم، یکی از بزرگ‌ترین به‌روز‌رسانی‌ها را دریافت خواهد کرد.

اپلیکیشن تنظیمات، آخرین به‌روزرسانی را با macOS Ventura گرفته می بود. اپل با macOS Ventura، نام اپلیکیشن System Preferences را به System Settings تحول داد و زبان طراحی همانند‌به برنامه‌ی تنظیمات گوشی آیفون و آیپد را داخل آن کرد.

دسته‌های اعلان و صدا در صفحه‌ی تنظیمات macOS 15، پایین‌تر می‌روال و تنظیمات عمومی بالاتر می‌آیند و به زیر تنظیمات شبکه منتقل خواهد شد. قسمت‌های بعد‌عرصه و نمایشگر به تنظیمات عمومی می‌روال و حریم خصوصی و امنیت با تاچ‌ آی‌دی و رمز عبور و دیگر تنظیمات، یکی خواهد شد. سیری و اسپات‌لایت به گمان زیادً با قسمت حساب‌های اینترنت و گیم سنتر ادغام خواهند شد.

دانشمندان برای اولین‌بار نشانه‌های شکافت هسته‌ای در کیهان را کشف کردند
ادامه مطلب

اپل به گمان زیادً آیکون سیری را در منو بار تحول خواهد داد؛ این آیکون درحال حاضر رنگی است اما به گمان زیاد در macOS 15 به رنگ مشکی و سفید درمی‌آید و از حالت سه‌بعدی خارج می‌بشود. اپلیکیشن‌های ماشین‌حساب و مرورگر سافاری نیز بازطراحی خواهند شد.

کنفرانس جهانی گسترش‌دهندگان اپل دوشنبه ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار می‌بشود. اپل در آن مراسم از macOS 15 و iOS 18 و tvOS 18 و visionOS 2 و watchOS 11 رونمایی خواهد کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

آخرین مطالب
این کیبورد شوق‌انگیز نمایشگر ۱۰٫۱ اینچ دارد
ادامه مطلب

سلامت



منبع