فروش آیفون ۱۴ پرو مکس ریفربیشد با قیمت بسیار پایین‌تر شروع شد

فروش آیفون ۱۴ پرو مکس ریفربیشد با قیمت زیاد پایین‌تر اغاز شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

اپل بعد از زمان‌ها سرانجام آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را داخل فروشگاه محصولات ریفربیشد خود کرد. به‌لطف این اتفاق، اکنون آیفون‌های نسل قبل برای اولین بار با تخفیف فروخته خواهد شد.

درحال حاضر آیفون ۱۴ پلاس در فروشگاه محصولات ریفربیشد اپل حاضر نیست؛ اما سه گوشی دیگر قابل خرید می باشند. قیمت آیفون ۱۴ از ۶۱۹ دلار، قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۷۵۹ دلار و قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس از ۸۴۹ دلار اغاز می‌بشود.

اپل تلفنهای سری آیفون ۱۴ را تابستان ۲۰۲۲ اراعه کرد و بعد از رونمایی سری آیفون ۱۵ ناظر توقف تشکیل آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بودیم. غول آمریکایی صنعت فناوری هم چنان مدل‌های آکبند آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را به‌ترتیب با قیمت پایه‌ی ۶۹۹ دلار و ۷۹۹ دلار می‌فروشد.

خطر برای مک‌بوک؛ این پردازنده خواب را از چشم مدیران اپل می‌گیرد!
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

مدل‌ ریفربیشد آیفون ۱۴ با فضای ذخیره‌سازی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت به‌فروش می‌رسد، با این‌حال آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس ریفربیشد مدل یک ترابایتی نیز دارند.

اپل تلفنهای ریفربیشد سری آیفون ۱۴ را با باتری تازه، بدنه‌ی سالم و کابل تازه USB-C به لایتنینگ اراعه می‌کند. این تلفنها مشکل فنی ندارند و عملاً شبیه دستگاه‌های آکبند می باشند؛ اما تفاوتی مهم در شماره‌مدل‌شان دیده می‌بشود. مدل‌های ریفربیشد آیفون با یک سال گارانتی اراعه خواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
چگونه می‌توان فضاپیمایی را در مدار نپتون قرار داد؟
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت