مانیتور گیمینگ AOC 24g10e

مانیتور ۲۰۲۴ ارزان AOC با پنل سریع ۱۸۰ هرتز رونمایی شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

شرکت AOC مانیتور گیمینگ تازه خود را با نام ۲۴G10E در بازار چین معارفه کرد. این محصول از پنل ۲۳٫۸ اینچی LCD با نام تجاری Fast-IPS منفعت می‌برد و با قیمت زیاد رقابتی به‌فروش می‌رسد.

مانیتور ای او سی مدل ۲۴G10E از وضوح فول اچ‌دی (۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز منفعت می‌برد. این ویژگی، تصویری روان و بدون نمود‌های تاری (Motion Blur) را به‌خصوص در صحنه‌های پر‌شدت بازی‌ها ضمانت می‌کند.

نرخ جواب‌دهی مانیتور فقط یک میلی‌ثانیه است که در کنار فناوری Adaptive Sync، از نمود‌ی سایه‌دار شدن عکس (Ghosting) جلوگیری می‌کند.

مانیتور گیمینگ AOC 24g10e

از دیگر قابلیت‌های AOC 24G10E می‌توان به حمایتاز عمق رنگ ۱۰ بیت، پوشش ۱۱۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 و پوشش ۱۳۰ درصدی فضای رنگی sRGB اشاره کرد. مقدار روشنایی پنل این محصول ۳۰۰ نیت است.

چطور نامه استعفا بنویسیم + نکاتی برای اثرگذاری زیاد تر
ادامه مطلب

مطابق اطلاعات اراعه‌شده در فروشگاه جی‌دی‌دات‌کام، مانیتور AOC 24G10E از استاندارد HDR10 حمایتمی‌کند که با گسترش دادن محدوده‌ی دینامیکی بین نقاط تاریک و روشن عکس، جزئیات بصری و حس واقع‌گرایی را در بازی‌ها و ویدیوها به‌ شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

AOC 24G10E به دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort (DP) و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا تجهیزاست. پایه‌ی قابل تنظیم این محصول امکان تحول ارتفاع را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند مانیتور را در راحت‌ترین موقعیت برای خود قرار دهند.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌ دقت AOC 24G10E می‌توان به فیلتر نور آبی و فناوری ضد‌لرزش عکس برای افت خستگی چشم اشاره کرد. این مانیتور برای جلب رضایت گیمرها از امکانات فرد دیگر همانند Low Input Lag برای افت نرخ تأخیر ورودی و از نرم‌افزار تنظیمات G-Menu برای شخصی‌سازی منفعت می‌برد.

برخی از مردم تا این مدت نمی‌دانند آینه چطور کار می‌کند
ادامه مطلب

قیمت مانیتور گیمینگ AOC 24G10E فقط ۶۹۹ یوان (نزدیک به ۹۸ دلار آمریکا) است که نسبت‌ به تعداد بسیاری از محصولاتی که قابلیت‌های شبیهی اراعه خواهند داد، واقعاً دلنشین به‌نظر می‌رسد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت