نحوه‌ی استفاده از هوش مصنوعی جمنای در گوگل مسیجز

مطلب‌رسان پیش‌فکر اندروید سرانجام به هوش مصنوعی تجهیزشد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گوگل در کنفرانس I/O 2024 خبرداد که تصمیم دارد مطلب‌رسان Google Messages را به هوش مصنوعی جمنای تجهیزکند. این شرکت اکنون اظهار کرده است که کاربران نسخه‌ی پایدار گوگل مسیجز می‌توانند از قابلیت‌های جمنای منفعت ببرند. ویژگی تازه به‌صورت تدریجی انتشار می‌بشود.

جمنای بعد از ورود به گوگل مسیجز، به‌گفتن اولین مخاطب در قسمت تشکیل او گفت‌وگوی تازه ظاهر خواهد شد. کاربران بعد‌ از موافقت با برخی شرایط ذکرشده، به رابط کاربری مطلب‌رسانی جدیدی منتقل خواهند شد.

Google

کاربران می‌توانند در قسمت داخل‌کردن متن، از ایموجی و گزینه‌ی گالری منفعت گیری کنند و به هوش مصنوعی ورودی تصویری بدهند؛ اما امکان افزودن ورودی‌های صوتی وجود ندارد.

از جمنای در گوگل مسیجز می‌توان برای تشکیل پیش‌نویس، گرفتن ایده‌های تازه، برنامه‌ریزی رویدادهای آینده یا برقراری مکالمه‌ منفعت گیری کرد.

ناخودآگاه جمعی چیست؟ - چطور_آینده نوین
ادامه مطلب

جمنای در گوگل مسیجز از افزونه‌های جیمیل و گوگل‌ مپس و یوتیوب حمایتخواهد کرد؛ اما افزونه‌ی یوتیوب موزیک دردسترس نخواهد می بود.

کاربران می‌توانند با لمس طویل‌‌زمان جواب‌ها، به آن‌ها عکس العمل نشان دهند و موافقت یا مخالفت خود را اظهار کنند. به‌علاوه، امکان ستاره‌دار و فوروارد کردن مطلب‌ها وجود دارد.

مکالمات در قالب استاندارد RCS اراعه خواهد شد؛ اما برپایه‌ی سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) نیستد. منفعت گیری از جمنای در گوگل مسیجز ازطریق سیستم‌عامل WearOS گوگل و نسخه‌ی تحت‌وب آن مقدور نخواهد می بود.

به‌زودی جمنای در مطلب‌رسان پیش‌فکر اندروید دردسترس همه‌ی کاربران، به‌جز کشورهای منطقه‌ی اقتصادی اروپا، بریتانیا، سوئیس و هند قرار خواهد گرفت.

آخرین مطالب
اتحادیه اروپا اپل را به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم کرد_آینده نوین
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت