هایک ویژن: بهترین برند های دوربین مداربسته که قبل از خرید باید بدانید

هایک ویژن: بهترین برند های دوربین مداربسته که قبل از خرید باید بدانید_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

همه ما اهمیت منفعت گیری از دوربین مداربسته را در دنیای امروز می دانیم. هر روز برندهای متنوعی با ویژگی‌ها‌ و قابلیت‌های متنوع به بازار اراعه خواهد شد. در واقع این شما هستید که باید از بین این برندها محصولات دارای ویژگی‌های برتر و نزدیک را انتخاب کنید. از آنجایی که تعداد بسیاری از افراد ممکن با ویژگی‌های دوربین های مداربسته و نحوه کارکرد آن ها درشرایط گوناگون آشنایی نداشته باشند، ما در ادامه تصمیم داریم به معارفه دوربین هایک ویژن و پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته و بهترین مارک دوربین مداربسته خانگی بپردازیم.

ویژگی‌های بهترین برند دوربین مدابسته

در این تکه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین برند دوربین مداربسته را بازدید کنیم.

وضوح بالا برای کیفیت عکس

قطعا وضوح می‌تواند یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته باشد. در صورتی که وضوح تصاویر بالا باشد شما می‌توانید با جزییات بیشتری افراد و اشیاء را شناسایی نمایید. وضوح بالا عموما شامل تصاویر فول اچ دی یا ۴k خواهد می بود.

منبع های آگاه: مسدودشدن تیک‌تاک در آمریکا تقریبا قطعی است_آینده نوین
ادامه مطلب

دید در شب برای نظارت شبانه روزی

ویژگی دوم که می‌تواند به گفتن با اهمیت ترین ویژگی دوربین مداربسته باشد، دید در شب است. دوربین‌هایی که دارای قابلیت دید در شب می باشند، می‌توانند با تکنولوژی‌های متنوعی در دسترس باشند که شامل تکنولوژی مادون قرمز و یا LED خواهد می بود.

محدوده دینامیکی گسترده (WDR) برای شرایط روشنایی چالش برانگیز

فضاهای گوناگون امکان پذیر شرایط نوری متغیری را در طول روز توانایی کنند. مناطقی که کنتراست بالایی بین مناطق روشن و تاریک دارند، همانند ورودی‌ها یا پنجره‌ها، می‌توانند برای دوربین‌های مداربسته چالش تشکیل کنند. اینجاست که اهمیت محدوده دینامیکی گسترده (WDR) اشکار می‌بشود. این ویژگی می‌تواند در هر شرایط نوری تصاویری با کیفیت زیاد بالا ضبط نماید.

دسترسی از راه دور و مشاهده موبایل برای نظارت در زمان واقعی

آخرین مطالب
تبلت فوق مقاوم سامسونگ در دسترس افراد بیشتری قرار گرفت
ادامه مطلب

مورد بعدی دسترسی از راه دور و مشاهده با موبایل است که برای رصد کردن منزل و یا محل کار الزامی است.

برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مشاهده تلفن همراه، راحتی و انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کنند و ضمانت می‌کنند که می‌توانید همیشه ملک خود را زیر نظر داشته باشید.

بهترین مارک دوربین مداربسته خانگی

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته خانگی، نیاز است یک سری نکات را بدانید. به طور مثال آیا دوربین مداربسته خانگی مد نظر شما قرار است در فضای داخلی منفعت گیری بشود و یا برای فضای بیرونی مورد منفعت گیری قرار خواهد گرفت. چه ویژگی‌هایی مد نظر شما است. آیا ساعاتی که بیرون از منزل هستید، دوست دارید بتوانید فضای داخل خانه را رصد کنید یا خیر و یا این که دسترسی از طریق تلفن همراه به فیلم‌های ضبط شده برای شما مهم هست یا خیر. جواب به این قبیل سوالات می‌تواند تعیین کننده نوع برند و ویژگی‌های آن باشد. در ادامه ما برخی از بهترین برندها را به همراه با اهمیت ترین ویژگی‌های آن‌ها به شما معارفه می کنیم که بتوانید از بین آن‎ها بهتر انتخاب کتید.

شعار «خودت سرچ کن» می‌تواند افراد را به سمت اخبار جعلی هدایت کند
ادامه مطلب

بهترین دوربین‌های امنیتی خانگی :

اگر به جستوجو دوربینی هستید که نصب آسان داشته باشد، نظر ما به شما لورکس است.

برای افرادی که به جستوجو دوربین‌های با وضوح بالا برای منزل خود می باشند، برند آرلو نظر شده است.

برندهای داهوا و هایک ویژن نیز به علت اراعه طیف متنوعی از انواع محصولات شناخته شده‌اند که می‌توانند پاسخگوی همه نیازهای افراد برای دوربین‌های مداربسته خانگی باشند.

پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته

اگر به جستوجو آشنایی با پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته هستید، در این تکه همراه ما باشید تا ۱۰ مورد از آن‌ها را به شما معارفه کنیم و علت پرفروش بودن آن‌ها را شرح دهیم.

۱. Hikvision

۲. Dahua

۳. BOSCH

۴. Axis Camera

۵. Vivotek

۶. Hanwha Techwin

۷. IDIS

۸. Swann

۹. CCTV Security Pros

۱۰. Lorex

دسته بندی مطالب

گیمرها در اغاز شوک بزرگ؛ بازی GTA 6 به گمان زیادً تأخیر می‌خورد
ادامه مطلب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت