قابلیت Minimized Custom Tabs در گوگل کروم

گوگل کروم قابلیتی کوچک، اما پرکاربرد دریافت کرد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گوگل قابلیت تازه Minimized Custom Tabs را بعد از دوره‌ی آزمایشی مختصر، سرانجام به‌صورت عمومی دردسترس قرار داد. این ویژگی از قابلیت عکس در عکس (PiP) منفعت گیری می‌کند.

گوگل تصمیم دارد با قابلیت Minimized Custom Tabs امکان انجام هم‌زمان چندین کار را تشکیل کند و کاربران می‌توانند با منفعت گیری از این قابلیت از اپلیکیشن‌های دستگاه و محتواهای وب منفعت ببرند.

زمان بازکردن لینک از تب‌های سفارشی‌ گوگل کروم همانند جیمیل، جهت‌نمای پایین در‌کنار دکمه‌ی برگشت قرار داده می‌بشود. با انتخاب این دکمه، می‌توان صفحه‌ی وب را کوچک کرد و آن را به‌صورت عکس در عکس دید.

زمان منفعت گیری از قابلیت عکس در عکس، نام وب‌سایت و دامنه اشکار خواهد شد. پنجره‌ی کوچک بازشده را می‌توان به گوشه‌ی سمت چپ یا سمت راست نمایشگر منتقل کرد و اندازه‌ی آن را تحول داد.

شیشه محافظ شیائومی ۱۴ پرو از سرامیک شیلد آیفون هم مقاوم‌تر است
ادامه مطلب

کاربران می‌توانند با ضربه‌زدن به مرکز پنجره‌ی کوچک آن را به‌ حالت همه‌صفحه بازگردانند. با کشیدن پنجره به‌سمت پایین یا ضربه‌زدن روی ضربدر بالای پنجره، می‌توان آن را از روی نمایشگر حذف کرد.

طبق معمولً از قابلیت عکس در عکس برای نمایش محتواهای ویدئویی منفعت گیری می‌بشود. اکثر اپلیکیشن‌های اندروید از تب‌های سفارشی کروم منفعت گیری می‌کنند؛ اما چون اپلیکیشن‌هایی همانند همانند اینستاگرام و تردز از مرورگرهای خاص خود منفعت گیری می‌کنند، نمی توانند از ویژگی Minimized Custom Tabs منفعت ببرند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
این قلم لمسی سامسونگ رقیب مستقیم اپل پنسل است
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت