قابلیتی در گوشی‌های سامسونگ وارد پیام‌رسان اندروید می‌شود

آپدیت بزرگ مطلب‌رسان پیش‌فکر اندروید با قابلیت ویرایش مطلب‌ها انتشار شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

گوگل خبرداد که اکنون امکان ویرایش مطلب‌های RCS در مطلب‌رسان پیش‌فکر اندروید تشکیل شده است. با قابلیت ویرایش مطلب، کاربران سپس از ارسال مطلب‌های خود در گوگل مسیجز، ۱۵ دقیقه زمان دارند تا آن‌ها را ویرایش کنند.

با نگه‌‌داشتن مطلب، یک کادر متنی باز خواهد شد که امکان از بین بردن اشتباهات تایپی و افزودن متن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اپل تصمیم دارد از استاندارد RCS در iOS 18 حمایتکند و به گمان زیادً با مطلب‌های RCS در گوشی آیفون، جدال بین حباب‌های سبز و آبی افت خواهد یافت.

گوگل به‌زودی در تازه ترین به‌روزرسانی اندروید، قابلیت‌های مفیدی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. کاربرانی که از کروم‌بوک یا تبلت‌های اندرویدی منفعت گیری می‌کنند، به‌زودی می‌توانند از قابلیت هات‌اسپات سریع (Instant Hotspot) منفعت ببرند. با این ویژگی می‌توان تبلت اندرویدی یا کروم‌بوک را تنها با یک ضربه به هات‌اسپات گوشی متصل کرد.

بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳_آینده نوین
ادامه مطلب

گوگل میت نیز قابلیت‌ جدیدی دریافت خواهد کرد و به‌زودی امکان جابه‌جایی بین دستگاه‌های گوناگون زمان وجود در جلسات و تماس‌های آنلاین تشکیل خواهد شد. گوگل با تشکیل ویجت جدیدی به‌نام Google Home Favorites تصمیم دارد کنترل خانه‌های هوشمند را آسان‌تر و امکان تنظیم دمای اتاق و روشنایی آن را تنها با یک ضربه فراهم کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تازه ترین آپدیت اندروید، تشکیل ترکیبات تازه در Emoji Kitchen است که به‌ کاربران امکان می‌دهد دو ایموجی را در Gboard ترکیب کنند و یک ایموجی تازه بسازند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

آخرین مطالب
مایکروسافت: کارمندان OpenAI را با همان دستمزد جاری استخدام می‌کنیم
ادامه مطلب

اموزشی

سلامت