دوربین سه بعدی ایسر از جلو

این دوربین تازه ویدیوهای سه‌بعدی را زنده در یوتیوب پخش می‌کند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

ایسر دوربینی ساخته است که می‌تواند ویدیوهای سه‌بعدی ضبط کند. این دوربین قرار است در اتفاقات کامپیوتکس به‌طور کامل رونمایی بشود.

دوربین SpatialLabs Eyes به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک استریوسکوپی به‌صورت زنده در یوتیوب پخش و تماس‌های ویدیویی سه بعدی را در Zoom ،Teams و گوگل میت برقرار کنند که قابلیت‌های زیاد اختصاصی‌ای محسوب خواهد شد.

قیمت دوربین سه‌بعدی SpatialLabs Eyes که در پاییز امسال اراعه خواهد شد، ۵۴۹ دلار تعیین شده است. این دوربین به‌طور کامل با مجموعه‌دستگاه‌های سه‌بعدی SpatialLabs ایسر، همانند لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition، سازگار است.

عکس از Acer

تصاویر و ویدیوهای ضبط شده با دوربین SpatialLabs Eyes می‌توانند روی نمایشگرهایی که قادر به نمایش ۳D باشند، پروژکتورهای ۳D، هدست‌های حقیقت مجازی یا حتی روی خود دوربین نمایش داده شوند.

هواوی با وجود تحریم، بیشترین اختراع‌های سال ۲۰۲۳ را ثبت کرد_آینده نوین
ادامه مطلب
دوربین سه بعدی ایسر از جلو
عکس از Acer

دوربین SpatialLabs Eyes، کوچک است و ابعادی در نزدیک به ۱۰ × ۶٫۵ × ۲ سانتی‌متر و وزن ۲۲۰ گرم دارد. هریک از حسگرهای این دوربین دارای وضوح ۸ مگاپیکسل می باشند.

برخی از ویژگی‌های شناخته‌شده‌ی عکاسی همانند لرزش‌گیر عکس الکترونیکی (EIS) و توانایی تنظیم دستی تنظیمات ISO، اعتدال سفیدی و شدت شاتر از دیگر ویژگی‌های دوربین تازه ایسر می باشند.

دوربین SpatialLabs Eyes دارای ظرفیت باتری ۱٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و صفحه‌نمایش لمسی ۲٫۴ اینچی است که در یک محفظه‌ی ضد آب قرار دارد.

برای پخش زنده‌ی سه‌بعدی در یوتیوب ملزوم است که آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار SpatialLabs Player ایسر روی سیستم نصب شده باشد. حمایتاز تماس‌های ویدیویی سه‌بعدی که همراه با ویجت «عمق قابل شخصی‌سازی» خواهد می بود، هم‌زمان با اراعه‌ی دوربین فعال خواهد شد.

بهترین فضا برای نوآوری جایی است که بتوان در آن نادرست کرد
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت