اینستاگرام با قابلیتی عجیب برای بخش ریلز آپدیت شد

اینستاگرام با قابلیتی شگفت برای قسمت ریلز آپدیت شد_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

الساندرو پالوزی در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) خبر از یک حالت آزمایشی داد که به کاربران امکان می‌داد ریلزهایی را پست کنند که تنها به افرادی که جزو جستوجو‌کنندگان آن‌ها نیستند، نمایش داده می‌بشود. در حالت تازه، ریلز در پروفایل نشان داده نمی‌شد؛ اما اگر فردی آن را با یکی از جستوجو‌کنندگان به‌اشتراک می‌گذاشت، قابل‌مشاهده می بود.

اینستاگرام اکنون تصمیم دارد قابلیت «ریلز آزمایشی» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. مقصد از تشکیل ویژگی تازه این است که به تولیدکنندگان محتوا و کاربران امکان داده بشود که انواع محتوا را امتحان کنند. این ریلزها سپس از انتشار کردن، توسط جستوجو‌کنندگان کاربر مشاهده نخواهند شد.

وقتی‌که کاربر با منفعت گیری از قابلیت ریلز آزمایشی یک ریلز را به‌‌اشتراک می‌گذارد، اینستاگرام اطلاعاتی درمورد بازخوردهای آن ازجمله لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. کاربر بعداز اطلاعاتی که توسط اینستاگرام از ریلز خود دریافت می‌کند، می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد آن را با جستوجو‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارد یا نه.

میدان مغناطیسی زمین به گمان زیاد پیش از شکل‌گیری هسته سیاره به وجود آمد_آینده نوین
ادامه مطلب

قابلیت تازه اینستاگرام می‌تواند زیاد سودمند باشد؛ چراکه این قابلیت علتمی‌بشود کاربران با دیدن بازخوردهای ریلز خود و آزمایش‌کردن آن‌ها، محتواهای بهتری را تهیه و طرفداران بیشتری را جذب کنند.

اگر کاربر تصمیم بگیرد که ریلز مورد نظر را به‌صورت عمومی به‌اشتراک نگذارد، سپس از ۲۴ ساعت بایگانی خواهد شد. با این‌حال اینستاگرام درحال آزمایش راه حلهای گوناگون است و احتمالا تا زمان انتشار کردن این قابلیت، تغییراتی را تشکیل کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

آخرین مطالب
لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به تلفنهای هوشمند می‌آورد
ادامه مطلب

سلامت