کنترل سنتر آیفون احتمالا در iOS 18 تغییر می‌کند

کنترل سنتر آیفون به گمان زیاد در iOS 18 تحول می‌کند_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

حرف های می‌بشود سیستم‌عامل iOS 18 شامل تغییراتی در قسمت کنترل سنتر گوشی آیفون خواهد می بود. کنترل سنتر پنلی است که کاربران آیفون می‌توانند ازطریق آن به تنظیماتی همانند وای‌فای، بلوتوث، روشنایی نمایشگر، صدا و مواردی از این قبیل دسترسی اشکار کنند.

پیش از این حرف های می‌شد که قرار است کنترل سنتر در نسخه‌های ۱۵ و ۱۷ آی او اس بازبینی بشود، اما هیچکدام از آپدیت‌ها تغییرات مهمی را به این قسمت اضافه نکردند. با این حال، شایعه‌ی تازه را مارک گرمن نقل کرده که منبع قابل اعتمادتری است.

حرف های می‌بشود که اپل نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی کنترل سنتر را در iOS 18 برسی کرده است، اما اشکار نیست که تغییرات اعمال شده تا چه حد نهایی خواهند شد.

کوپرتینویی‌ها iOS 18 را در کنفرانس WWDC خود که ۲۱ خرداد برگزار می‌بشود رونمایی خواهند کرد. نسخه‌ی بتای این سیستم‌عامل بلافاصله سپس از اراعه در اختیار اعضای برنامه‌ی گسترش‌دهندگان اپل قرار خواهد گرفت.

این شگفت‌ترین گوشی امسال است؟
ادامه مطلب

اولین بتای عمومی iOS 18 به گمان زیادً در ماه جولای (تیر و مرداد) انتشار خواهد شد و آپدیت بعدی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) و همزمان با رونمایی از آیفون ۱۶ برای همه‌ی آیفون‌های سازگار انتشار می‌بشود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت