وان‌پلاس بار دیگر شارژ بی‌سیم را از گوشی پرچمدارش حذف می‌کند؟

وان‌پلاس بار دیگر شارژ بی‌سیم را از گوشی پرچمدارش حذف می‌کند؟_آینده نوین


نوشته و ویرایش شده توسط آینده نوین

حرف های می‌بشود وان پلاس ۱۳ از شارژ بی‌سیم حمایتنخواهد کرد. به‌ادعای دیجیتال‌چت‌استیشن، پرچمدار آینده‌ی وان پلاس از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۱۰۰ وات منفعت خواهد برد.

وان پلاس تا بحال در اراعه‌ی قابلیت شارژ بی‌سیم در پرچمدارانش رویکردی شگفت را جستوجو کرده است. وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس ۱۰ پرو از شارژ بی‌سیم منفعت می‌بردند؛ درحالی که وان پلاس ۱۱ از این قابلیت حمایتنمی‌کرد. وان پلاس ۱۲ شارژ بی‌سیم دارد و اکنون به‌نظر می‌رسد پرچمدار بعدی بار دیگر از آن نصیب خواهد می بود.

حرف های می‌بشود منفعت‌‌نبردن وان پلاس ۱۳ از شارژ بی‌سیم می‌تواند به‌علت منفعت گیری از باتری بزرگ باشد که وزن و ابعاد قابل توجهی دارد و قرار دادن سیم‌پیچ مغناطیسی برای شارژ بی‌سیم را دشوار می‌کند.

مهندسی بی‌نهایت؛‌ چین چطور توانست بزرگ‌ترین پل دریایی جهان را بسازد؟
ادامه مطلب

وان پلاس ۱۳ به گمان زیادً یکی از اولین تلفنهایی خواهد می بود که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ راهی بازار می‌بشود. تازه ترین گوشی وان پلاس به گمان زیادً نمایشگر ۶٫۸ اینچی ۲K با نرخ نوسازی متغیر و حسگر تاثییر انگشت اولتراسونیک خواهد داشت.

فعلاً قیمت گوشی تازه وان پلاس و زمان رونمایی دقیق را نمی‌دانیم؛ اما حرف های می‌بشود رونمایی در پاییز یا زمستان امسال انجام می‌بشود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

آخرین مطالب
کارت ویزیت دیجیتال چیست؛ مزایا و روش تهیه آن
ادامه مطلب

سلامت