best powerbanks for iphone 13 1.jpg.webp

بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳_آینده نوین


دنبال بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳ خود هستید؟ پاوربانک‌های بسیاری در بازار موجود هستند؛ اما در این مطلب سه پاوربانک مناسب آیفون ۱۳ را برای شما دست‌چین کرده‌ایم تا بهترین خرید را نسبت‌به مدل گوشی خود داشته باشید.

مک‌دودو GoPower مدل MC-069

بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳
بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳_آینده نوین ۱۷

مک‌دودو یکی از بهترین تولیدکنندگان پاوربانک برای کاربران آیفون محسوب می‌شود. مک‌دودو پاوربانک‌هایی مجهز به شارژ بی‌سیم مگ‌سیف و استانداردهای مطابق با آیفون‌ها را در سبد محصولاتش جا داده تا برخی از مدل‌های این برند، از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران آیفون باشد. مک‌دودو GoPower مدل ‌MC-069 یکی از همین دسته محصولات است. این مدل به باتری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و در کنار آن، از ویژگی‌های جذابی برای شارژ آیفون ۱۳ بهره می‌برد؛ اما چرا MC-069 می‌تواند بهترین پاور بانک برای آیفون ۱۳ باشد؟

مک‌دودو این پاوربانک را به فناوری شارژ پاور دلیوری با توان ۲۰ وات مجهز کرده تا آیفون ۱۳ و مدل‌های مشابه آن‌را با سرعت مناسبی شارژ کند؛ البته کابل این پاوربانک دو سر USB-C بوده و باید کابل مناسب شارژ آیفون ۱۳، یعنی USB-C به لایتنینگ را تهیه کنید. پشتیبانی از شارژ مغناطیسی مگ‌سیف، دلیل دیگری است که می‌توانیم مک‌دودو MC-069 را بهترین پاوربانک برای ایفون ۱۳ پرومکس و برادران کوچک‌ترش بدانیم. از سایر ویژگی‌های جذاب این پاوربانک مک‌دودو می‌توان به برخورداری از پایه مخصوص، تنوع رنگ‌بندی و پشتیبانی از شارژ هم‌زمان ۳ دستگاه اشاره کرد.

تخمیر مواد غذایی امکان پذیر علترشد مغز انسان شده باشد
ادامه مطلب

انکر MagGo مدل ۶۲۲

بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳
بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳_آینده نوین ۱۸

اگر دنبال بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳ با وزن و ابعاد کم اما کارایی بالا هستید، انکر MagGO مدل ۶۲۲ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد. این پاوربانک انکر مانند مدل قبلی از استند مخصوص بهره می‌برد و می‌توانید آیفون خود را به‌صورت ایستاده به آن اتصال دهید تا از طریق فناوری MagSafe شارژ شود. هرچند ظرفیت باتری این پاوربانک نسبتاً کوچک تنها ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است؛ اما همچنان می‌توانید آیفون ۱۳ خود را با آن بیش از یک بار شارژ کنید. به‌‌همین‌ترتیب اگر دنبال پاوربانک سبک‌وزن از برندی باکیفیت هستید، این مدل پاوربانک انکر را هم می‌توانید به فهرست گزینه‌های مد نظر خود بیفزایید.

باسئوس PPMT-02 و PPMT-03

بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳
بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳_آینده نوین ۱۹

پاوربانک‌های مدل PPMT-02 و PPMT-03 باسئوس درواقع یک مدل پاوربانک هستند و تنها تفاوت بین آن‌ها، به رنگ‌بندی متفاوتی که دارند باز می‌گردد. این پاوربانک مشخصات وسوسه‌کننده‌ای را نسبت‌به رده قیمتی خود در اختیارتان می‌گذارد. ویژگی اصلی این پاوربانک این است که قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون‌ها را هم دارد؛ ازاین‌رو می‌توان آن‌را جزوی از فهرست بهترین پاوربانک برای آیفون ۱۳ دانست. فرایند شارژ بی‌سیم در این پاوربانک با توان ۱۰ وات انجام می‌گیرد. اگر هم شارژ آیفون ۱۳ خود را به‌صورت سیمی انجام می‌دهید، فرایند شارژ با توان ۲۰ واتی انجام خواهد شد. این پاوربانک باسئوس طراحی جذابی نیز دارد و از نشانگر مخصوص درصد شارژ باتری نیز برخوردار است.

دانشمندان تا این مدت نمی‌دانند چرا پرندگان مدفوع می‌خورند_آینده نوین
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

کسب و کار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت