شرایط فروش سایپا 151 به روش نقدی اعلام شد [تیر 1403]

شرایط فروش سایپا ۱۵۱ به روش نقدی اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]_آینده نوین


سایپا برای تیرماه ۱۴۰۳، بخشنامه فروش وانت پراید را اعلام کرد. شرایط فروش سایپا ۱۵۱ از نوع فروش فوق‌العاده است که طی آن خودروها در زمانی مشخص، به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. براساس اعلام خودروساز، شرایط فروش سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. پس از انتشار بخشنامه سایپا، ما نیز این بخشنامه را با جزئیات کامل در دیجیاتو پوشش خواهیم داد.

مراحل ثبت‌نام و تکمیل وجه پراید وانت، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https//saipa.iranecar.com انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرایند ثبت نام قبل از شروع ثبت نام به آدرس فوق مراجعه کنند و نسبت به ثبت و یا به روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

قیمت‌ها در شرایط فروش سایپا ۱۵۱ به چه صورت است؟

در ابتدای تیرماه ۱۴۰۳، سایپا لیست قیمت محصولاتش را اعلام کرد. قیمت سایپا ۱۵۱ در جدول اعلامی سایپا، معادل ۳,۱۰۸,۴۲۰,۰۰۰ ریال اعلام شده بود. بهای افزودنی‌های این خودرو نظیر لاینر و کانوپی نیز به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. قیمت لاینر ۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و قیمت کانوپی ۲۴۵,۷۹۵,۰۰۰ ریال اعلام شده است. قیمت پراید وانت در بازار آزاد نیز ۳۴۲ الی ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این خودرو فاصله حداقلی بین نرخ بازار آزاد و کارخانه را تجربه می‌کند.

عجایب باورنکردنی نهان طبیعت در آثار عکاسان کلوزآپ
ادامه مطلب

دلیل این فاصله اندک، عرضه انبوه پراید وانت به بازار از سوی سایپا است. وانت پراید یک خودرو تجاری محسوب می‌شود و از الزامات سازمان حمایت و شورای رقابت برای تعیین قیمت پیروی نمی‌کند. از این رو قیمت‌گذاری آن برعهده هیات مدیره سایپا است و عرضه آن نیز بدون وقفه صورت می‌گیرد.

شرایط فروش سایپا ۱۵۱ به روش نقدی اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]_آینده نوین ۴

پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱، در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو تجاری تولید داخل به حساب می‌آید. تولید وانت پراید از سال ۱۳۹۳ در سایپا آغاز شده است، بنابراین عمر این خودرو در خط تولید سایپا به یک دهه می‌رسد. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو، همان موتور پراید است که اکنون با نام M13 در مجموعه سایپا شناخته می‌شود. این پیشرانه بعد از اصلاحاتی که روی آن انجام شده است، می‌تواند حداکثر ۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع پنج سرعته دستی است. سایپا ۱۵۱ می‌تواند باری به وزن حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم را حمل کند.

لنوو لپ تاپ گیمینگ پرقدرت R7000P را با نمایشگر ۱۶۵ هرتز به‌نمایش گذاشت
ادامه مطلب

سایپا از سال ۱۴۰۲ و به منظور تطبیق با تصمیمات جدید سازمان استاندارد، تیپ DA از وانت پراید را معرفی کرد. اضافه شدن چراغ دی‌لایت، بزرگترین تغییر سایپا ۱۵۱ تیپ DA‌ در مقایسه با نسخه‌های عادی است.

دسته بندی مطالب

کسب و کار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت